Kimle tatil yapacağını bilemezsin Eğlenmek isteyen biri mi /yoksa bir piskopat mı bilemezsin en mantıklıso yakın dan samimi olan biri ile tatile gitmen
@İndeepth baskasina guvenipte birlikte tatile cikmak bana sacma geliyo hirsiz sapik olabilir oldurebilir oyle insablar yokmu bu ulkede yol sordugu ixin oldurulen insanlar var
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Tatil planı yapmak istiyorum ama gelecek insan yok, internetten tanıştığım biriyle gitsem sıkılır mıyım, eğlenir miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Sorun olur evet güvenemezsiniz
Turlarla gidersen turdaki insanlarla arkadaşlık edebilirsin :D
Kalabalık oluyor zaten
Turlar boş iş :D ben 1 sefer turla gittim denize gitmez olaydım :D turla beraber gelen Kızla tartıştım saatlerce :) Bir dahada tövbe :D
Git tabiki sonuçta yaz arkadaşlığı neden sıkılacaksın ki? gez toz eğlen gününü güne yarın bir gün daha yaşlanacaksın
Gitmeden önce bi tanımaya çalış sıkılmazsın eğlenceli olur psikopata denk gelme , paralı birini bul parasını ye
Amcam gitti tatile aynı senin gibi arkadaşı olmadığı için benimde alıcaktı seçimden dolayı gidemedim halen üzülüyorum ya Allah kahretsin of
Beraber gidelim
Çok eğleniriz tüm hayatın boyunca alamadığın zevkleri sana yaşatırım
üzülebilirsin.. kendin git gittiğin yerde zaten bir çok insan olacak.
Benle gidermisin ben sıkmam seni baya egleniriz orada
kafa dengi bir insanla giderseniz iyi olur
netten tanıştığınız birisiyle ne bileyim bilemedim
Netten tanıştığın adamla mı gidecen bea ya da kadın ne farkeder
Güzelim burdan kimseyi alıpta gitme gerekirse tek git. boş ver. Kimin çıkacağı belli değil.
ı ile yazmak istediğiysen bilemeyiz i ile yazmak istediğiysen isteğin olur
* dikkat et tek başınada güzel bir otele gidebilirsin hiç sıkılmazsın eğlenirsin
Sürpriz yumurta ne çıkacağını bilemezsin
ailenle neden gitmiyosun
E umarım sikilirsin de eğlenirsin de jrnd
Bu planlar cesaret ister
Kimle tatil yapacağını bilemezsin Eğlenmek isteyen biri mi /yoksa bir piskopat mı bilemezsin en mantıklıso yakın dan samimi olan biri ile tatile gitmen
Sağ böbreğinle ilgileniyorum. O da uygun gorurse Gidebiliriz )))
Tatil yapmak için nereye gitmeyi düşünüyor sun mesla yeri de önemli ama
Profilden anladığım kadarıyla sen her tülü zevk alırsın bi erkekle gidersen
Gittin mi
hem de sert sert
Başkan yavaş 😅
Takıl baba hayatını yasa
Nasıl güveniyorsun, önce onu sorgulamamız lazım
Oldukça ekonomik. Al ver ekonomiye can ver.
Ben yapmıştım güzel..(keşfediyorsun)
Şair bu soruda ne demek istemiş
Bu fiziğe bu vücuda her şey olabilir.
Türkçe karakter olayı manidar olmuş
Herkes öyle gitmiyor muymuş
İsteğin ne sıkılmak mı eğlenmek mi
Ölürsün
Gülmekten mi? :D
@İndeepth bu esprine Gülen ölür evet
Tilkiye demişler seni kümese bekçi yapacağız tilki gülmekten bayılmış.
nbrddjekwkwjnwjq senin söylemini tercüme edemedim. :D
@İndeepth tm abi pes en komik sensin
:D :D :D
Dedin ölürsün deyimi neden açıklamadın.
@İndeepth baskasina guvenipte birlikte tatile cikmak bana sacma geliyo hirsiz sapik olabilir oldurebilir oyle insablar yokmu bu ulkede yol sordugu ixin oldurulen insanlar var
Hem fikirim hele 18 yaşında biri için çok tehlikeli. ( ban başka türlü anlamıştım, soru sahibinin sorusuna göre cevap vermişin gibi geldi. .)
@İndeepth nasil başka türlü
ilk paylaşımında noktalı idi sıkılır mıyım kelimesi.
sıkılmazsın
Gidelim
Elveda sol böbrek
Gel gidelim
Sikilirsin yapma
Ben gelirim
Ben çok gittim