Daha önce olymposta konaklayıp hem olympos'u hem de adrasan'ı görmüştüm. Olympos'un akşamları hoş güzel oluyor çeşitli mekanlar vs. Bu sene adrasan da konaklamayı düşünüyorum sizce adrasan nasıl olur? Sizce olympos mu? adrasan mı?
OLYMPOS
ADRASAN
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Böylesi iki seçenek arasında kalıp da bir seçim yapmaya çalışmak.. kararsız kalmak.. Bu beni aşar..
Olympos daha havalı sanki
İkisine de hiç gitmedim bilemiyorum
sjkwhlks gel bu sene gidelim turla gidicez zaten
Ailem izin verse durmam da işte..
niye ki kaç yaşındasın. geçen sene ben tek gitmiştim turla
22 yaşındayım
bazı durumlarda aile bana da kısıtlayıcı olabiliyor ama aileler böyle yaparak bizlere kötülük ettiklerinin farkında değiller 2 kız arkadaş gelenleri biliyorum ben
Evet maalesef farkında değiller, yok ona da izin vermiyorlar
bence senin onlara artık büyüdüğü göstermen gerekiyor. nerde yaşıyorsun ki mesela nasıl bir şehirde yaşıyorsun
Yok işe yaramaz babam biraz geri kafalı bu konu hakkında. Yaşadığım yer gayet nasıl desem “modern”
çoğumuzun öylee yaşıt olduğumuzdan nasıl bir aileye sahip olduğunun farkındayım az çok. en azından şehir dışına çıkmaktansa mesela bulunduğun şehirde bunu onlara hissettirebilirsin büyükşehir de mi yaşıyorsun
Evet de anlamadım ne demek istediğini
demem o ki anlamazlar dedin ya anlamazlar diyerek bırakmayacaksın onlara bir şekilde ya konuşarak ya da bir şeyleri yaparak onlara artık çocuk olmadığını büyüdüğünü kendi başına bir şeyler yapabileceğini sorumluluk alabileceğini kendi ayakların üzerinde de durabileceğini söylemen göstermen lazım bence diyorum
Çok konuştum çok denedim ama olmuyor, kız olduğum için kısıtlıyorlar ve ekstra koruyucu oluyorlar maalesef
özele gelme şansın var mı?
Adrasan
gittin mi daha önce
olympos