Ah birde 1 Mayıs var… Haftasonu uzadıkca asosyallikten dibe vuruyorum. 🥹
1. İnsanlar samimiyetsiz ve çıkarları için kullanıyor
2. Haftasonu gezmek = Para harcamak israf demek
Ah birde 1 Mayıs var… Haftasonu uzadıkca asosyallikten dibe vuruyorum. 🥹
1. İnsanlar samimiyetsiz ve çıkarları için kullanıyor
2. Haftasonu gezmek = Para harcamak israf demek
Evlenmeden önce o bara gitsek... şu konsere gitsek diye haftasonları resmen benim için kutsal günlerdi... haftaiçi yapılan köleliğin acısı ancak haftasonu çıkar mantığı bende ölene kadar sürer
Cevap
7Cevap
ne iş yapıyorsun sen
Kanka para mezara girmiyo haberin olsun
Haklısın aslında ama ne bileyim ya ne paraya değer vermekten vazgeçebiliyorum ne de parayı kullanmasını biliyorum😂
Çok yaşama sevincimde yok
Çalışmayada para için gitmiyorum iyi geldiği için gidiyorum
Parayla satın alınca bir şeyler mutluda olamıyorum zaten ama gelecek içinde çok carcur etmiyorum işte
23
Ben de bilmiyorum
Dünyadan ve insanlardan sıkıldım belkide 😂
Herkesi tanıdıkca hepsi boş ve çıkarcı gelmeye başladı tek kalmak daha huzur getirdiğini gördükce alıştım
Yok ben tatili seviyorum
Sen benim klonum filan mısın
Kötü durumdayız klonum farkında mısın😅
Olsun be klon sahte sevgiler sahte arkadaşlıklardan iyidir bizim asil yalnızlıgımız
Gerçekten öyle
Arkadaşım canı sıkılıyor diye bir şeyler yapalım mı diye soruyor mesela yani benle zaman geçirmek için değilde kendi boş vaktini doldurmak için
Belkide ben çok kuruyorum bilmiyorumda
İnsanlar bana boş gelmeye başladıkca soğuyorum işte
Sende abartma kız seninle gezmek istiyor boş zamanını öldürmek ne alaka sen harbiden insanlara güvenini kaybetmişsin kızla gez o da senin gibi yalnızdır
Zor zamanımda olmadıkları için belkide
Hani hastanede yatarsın son dakika gelen geçmiş olsun canımlar durumları falan soğuttu işte insanlardan
Gerçekten mutlu olamıyorum insanlar samimiyetsiz geliyor artık sahte boş
çalışırken daha çok mutluyum kafam dağılıyor ama insanlarla görüşünce tam tersi oluyor
Sen neden böylesin peki☺️
Gerçek dostun olmamış o zaman benim gibi benim böyle olmamın sebebi küçük yaştan beri iş güç içindeyim ve senin gibi insanlar boş geliyor ve özel sebeplerde varda şimdi burada anlatmak istemyorum
Kardeşlerin var mı onlarla zaman geçirsen
Kardesim yok tek cocuğm ben senin var mı kardesin
Evet kalabalığız biz belkide onlar arkadaşların yerini doldurduğu için arkadaşlıklar önemsiz geliyordur
Tek olmakta zordur ama dimi
Zor kızım ama yapacak bir şey yok alışıyorsun zamanla arkadaşım oldu mu oldu ama büyüdük herkes çalısıyor bir araya gelemiyoruz pek birine denk geldim ailesi yok onunla sohbet ediyorum arada
Nerde yaşıyorsun ki
Harikalar diyarında yaşamış olsaydımda değişmezdı durum😅
Aynı düşünüyoruz
sıkıcı
İşteydim
Ne güzel
Keşke hiç haftasonu olmasaaaa
Saçmalama 🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?