Güncellemeler
+1 yıl
nereye gittiğmz önemli değl aslnda. yurt dışı en az bu masraflarda zaten. uçak biletleri filan aşırı pahalı
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada minumum hesap bu. belki daha yükske çıkar
3 kişiyiz ve sırf uçak parası bile yaklaşık 30 bin civarı. oteli masrafı vs derken, 60 bin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Valla Türkiye’deki tatiller de artık aşağı yukarı o paralara gelmeye başladı
aynen öyle
Süre çok az, o paraya Tayland'da 3 hafta geçirilir. ✌🏻
emin misin?
Üç kişiymişsiniz siz, ben tek kişi için dedim. 🤦🏻♂️
tek kişi taylanda gidiş dönüş bileti 13 binden başlıyor 21e kadar çıkıyor. baktm şimdi
Kiminle olduğuna bağlı, sevgilimse veririm.
aile?
gitmem valla, çok özel bir durum olmalı öyle ikna eder beni.
enteresan bir kafa. sevgiliyi aileden üstün tutmak
Değil olması gereken bu, sevgiliyle gidilir zaten. Ailemle yurt dışı gezisinde ne işim var?
sorgulamıyorum aile ilişkini :d
Teşekkür ederim ben öyle düşünüyorum yani, ilişkilerim çok sağlam olsa bile görüşüm aynı.
Bana göre pahalı vermezdim herhalde ama siz değer diyorsanız 4 gün için neden olmasın
Çok para ya
yurt dışı biletleri çok pahalı maalesef
Güneydoğu turu yapın boş ver :)
😂😂😂
Yaptınız mı güneydoğu turu ya da karadeniz turu ☺️
karadeniz ve ege evet. Ankara ve mersini de gördüm
Asıl görmen gereken yerleri görmemişsin ecnebi memleket için 60-70 bin diyosun :)
güney doğu bana uzak geliyor ya. yani daha orta doğu kültürü hakim gibi. ama karadeniz güzel. akdeniz de ege de
Ecnebi kelimesi ne ayrıca :)
ben kullanmadım
Ben kullandığıma şaşırıyorum zaten ☺️
:d iyiymiş
Ne yapsak ki ya sizin için
haha biz zaten ayarladk da. bir sizlere de soraym dedm
Nereye gidiyosunuz
rusya
Rusya için mi 60-70 bin harcşyacaksınız ☺️
ne yapalım her şey çok pahalı. amerikaya gitsne şu an 100 / 200 bini görür 3 kişi
Oralar sıkıntılı ya :) kaçak gönderim mi sizi ☺️
bu devirde ülke içi de çok pahalı ki zaten. uçak fiyatı otle fiyatı derken antalyaya gitsek yine aynı oranda para çıkar
Ben size çok güzel bi fikir verim mi
ver bakalım
Nerde yaşıyosunuz
ist
Süper. İstanbul'da 2 gün gezmelik bi program yapın vereceğiniz parayıda altına dolara yatırın ☺️
haha İstanbul memleket ama. aynı yerler gez gez dur :d. hiç mi yurtdışına çıkmak istemezsinzi siz
Valla banada bugün mesaj geldi pasaportunuz kargoya verildi diye onu bekliyorum ☺️☺️ hatta green karta da başvurdum bi yandan onu bekliyorum. En kötü suriyelilerle egeden bota binicem 😆
senin olay tehlikeli yalnz. sne hangi şehirdesn bu arada
İst. Ne işle uğraşıyosun
ben işsizim 😂
Çengel bulmaca gibisin he ☺️☺️
ne alaka ya. işsiizm
İşsiz biri nasıl 60-70 bin havaya harcıyo. Babam zengin dersen çok fena sçrm ☺️
baba parası aynn
Beni ne ilgilendirosa. Desene sanane diye ☺️
yoo normal bence. şu koşullarda maddi konuları merak etmek normal. sorgulamak vs.
Bu arada işin ya da uykun varsa tutmim seni ben
işin saçma tarafı bize çok gelen bu para dışarda hiçbir şey. aslnda 10 sene öncesnin 4 / 5 bin tlsi oluyor dolar karşısnda
Ya aynen aslında çok para değil yani 50-60 bin dediğin 2-3 bin dolar oda avrupadaki bi insanın 1 aylık maaşı
maalesef öyle. ve insanlarn algı alt üst olmuş. bu para çok geliyor.
Ya ama bizim ülkeye göre çok. Çünkü tl döviz karşısında inanılmaz değer kaybetti. 2-3 bin dolar avrupadaki bi insanın 2 aylık maaşıyken türkiyede 6-7 aylık maaşı
Pardon 1 aylık maaşı yazacaktım
tamam da bak 10 sene öncesinin tr'sinde bu para normaldi. 4/5 bin tl gayet düşük masraflardı ki bugünün 40 /50 bini oldu işte aslnda
Ama bide şöyle bişey var 10 sene öncede tamam daha düşüktü ama yinede az para değildi 10 sene önce asgari ücret 900 tl idi yani yine 6-7 maaş yapıyodu, he evet daha gidilebilir durumdaydı en azından. Şimdi bırak yurt dışına çıkmayı evden dışarı çıkmaya korkuyosun bir sürü param gider diye. İnsanlara tamamen köleliği empoze ettiler
orası öyle ama kesinlikle bugün çok çok daha düştü alım gücü
Bu konularda baya dertliyiz :)
Ayrıca bu kısmı da baya sohbet yeri gibi kullandık
benim için sorun yok. yorumlaşmak daha iyi hem
Ben daha yeni gördüm. Benim içinde sorun yok güzel insanlarla tanışmak güzel ya
hayır vermem israf
en ucuz böyle şu an yurtıdşına çıkmak
sen bilirsin 4 gün için bi halta değmez
Nere ora
rusya
Antalyaya git, rusların çoğu prda xaten :)
rus görmeye gitmiyorm sizin gibi
😄 off ya bu kadar ciddiye alma hayatı
yok aynı ayarda cevap verdm işte
Yok yok kızdın bana sen ama ben espri yaptım 🤦🏻♂️
ya kızacak bir şey yok da ne deseydm o yanıtına. ben de aklıma ilk geleni yazdm
Özür dilerim
ya gerçekten abartılacak bir şey yok.
🌺
Gelirine bağlı
Vermezdim
Tabii efenim