
Nüfus yoğunluğuna ve şehirlerin yeni yerleşim yerlerine göre ihtiyac olabilir
Ne dersiniz bu konuda?

Nüfus yoğunluğuna ve şehirlerin yeni yerleşim yerlerine göre ihtiyac olabilir
Ne dersiniz bu konuda?
Eskişehir ufak bir şehir ve her yere yaya yürümekle birlikte, tramvay, otobüs, dolmuş, minibüs ve taksiyle ulaşım mümkün. Metro yapılması imkansız. Bunun en büyük sebebi zemininin sulak olması. Nereyi kazırsanız kazın, her yerinden su fışkırıyor. (Demiryolunun yer altına alınma çalışmaları sırasında suların sürekli fışkırması nedeniyle inşaatlar çok uzadı)
Yaşadığım şehir de taksi var sadece öyle metro tramvay nerde 😅 otobüs bile yok Amasya Merkez he fazla gerek de yok yürüme mesafesinde heryer ama memleket im Çorum da tramvay metro falan olmasını isterim orası büyük biraz daha şart yani
Tramvayımız var sanırım gebzeye kadar gidecekmiş öyle bir soylentı var şimdilik oturdugum yerden gecmıyor kendı aracımla işe gıdıyorum. İstanbula çok yakın oldugumuz için buyuk bır trafık sorunumuz var ozellıklede haftasonları 34 lere hep kızardım gecen yıl araba degıştırdım Şu an bende 34 üm🤣plaka degıştırmemıştım emınım şimdı 41 ler bnada sovuyodur🤣
Evimin oraya veya düz ayak bir yere metro yapılsın yokuş çıkmaktan usandım kdmckdfkdmkf bazen çok uzak kalıyor onun dışında sıkıntı yaşamadım pek
Cidden çekilmiyo ve ben ne zaman bir yere gitsem uzuuunca ve dikçe bir yokuş çıkıyorum öleyom😄
Cevap
6Cevap
Ben bu kadar az olduğunu bilmiyordum. Ankara da metro gerekli bence. çünkü bazen çok trafik olabiliyor. bu yüzden de metro daha sakin daha rahat oluyor benim için.
metro zaman açısından iyi oluyor da gittiği yerler de önemli, bi şehrin önemli noktalarına gitmiyorsa hiçbir anlamı kalmıyor
Nasıl yani her şehirde yok mu 🙄 yeminlen yeni bilgi ben şok.
Bursada ne var hocam
😄 tam bir aydınlanma yaşıyım bari
Metrolar var da benim yaşadığım bölgede yokk galiba, varsa da ben görmedim 😂
Yoo İzmirde yaşıyorum 😂 ama Güzelbahçe de yok galiba hiç görmedim çünkü
Bi metro var 9 yıldır bitecek 9 yıl 😂😂 Metro şart ama bitmesi şartıyla tabi.
1 yılda 9 yılda yapamadıklarını yaparlarsa helal olsun jdjsd
Keçiören Metrosu ülkenin meselesi hâline gelmesiyle meşhurdur..
Ben de Keçiören'de yaşıyorum.. Ama benim metro binmem için 20. dk yürümem lazım.. Yetersiz yani..
Yaşadığım şehirde metro varla yok arası. Özüm İzmirde ki Metro ise yetersiz kalıyor. Özellikle Halkapınar aktarmada yoğunluk olduğu için
İstanbul'da yaşıyorum, mesleğimde trenler üzerine daha da çoğalması gerektiğini düşünüyorum. Nüfus çok yüksek ve trafik sürekli artıyor.
İstanbul'da yasiyorum tabi ki gerek var. Artik otobüslerin tarihe karışması gerek.
Merkeze gitmek için evet ilçe içinde gereksiz zaten minnacık yer
Trafik derdi yok bu güzel evet ama yürüyen merdivenleri in, tekrar çık baya sıkıcı
londra metrosu çok iyi. izmirimin de fena sayılmaz.
Bazı şehirler metrosuz daha güzel, sakin, kendi halinde.
kesinliklee her yere acayip hızlı gidebiliyoruz. Özellikle İstanbul'da velinimett
Hıı burdan İstanbul’a kadar olaydı bi tane
Vardır belki 😅
hem de çok. daha çok lazm
Oha neden az bu kadar
Bu tarafa bir metro atılır gibi
Evet var gerekli ve daha da büyümeli.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?