Bana çok iyi geliyor , özellikle A 101 den sonra Migrosa girince TR den Amerikaya gelmişim gibi hissediyorum 😀
Ama işte fiyatlar çok arttı ya...
Bana çok iyi geliyor , özellikle A 101 den sonra Migrosa girince TR den Amerikaya gelmişim gibi hissediyorum 😀
Ama işte fiyatlar çok arttı ya...
Sevmiyorum. Markete girince içimi kararsızlık basıyor. Ne alacağımı böyle şaşırıyorum. Bir de hep aynı markete gide gide kasiyerler de tanıyor. O yüzden hiç gidesim geliyor.
Kasiyer tanıyınca ne oluyor ki
Cevap
5Cevap
Seviyorum migros aşktır
anca gezeriz
gezersin
marketleri
Hayır gezmem ara da bir Migrosa giderim.
Yazın serinlemek için giriyorum
Keyifli oluyor
Seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?