Başkasinin adına bilet alıp çevirmelerde kendi kimligimi gostersem sorun olur mu?

Arkadaşımın adına bilet alıp çevirmelerde kendi kimligimi göstermek istiyorum sadece adıma bilet kesilsin istemiyorum sizce sorun olur mu
Başkasinin adına bilet alıp çevirmelerde kendi kimligimi gostersem sorun olur mu?
Cevapla