Bakın 5 gün sonra geri dönüceksiniz ona göre plan program yapın 🙄


Bana 1 hafta olmaz mı 🙄 amerika ya giderdim ne zaman gitmek istiyordum oradan da belki bir brezilya turu iyi olurdu. sonra geri dönerim tabi ki söz
1 hafta içerisinde hem Amerika hem Brezilya turu yapabileceksen tamam sana 1 hafta olsun😂 dönüş biletini almayı unutursam kızma bana ama
Tamam sana güveniyorum, ama sakın unutma yoksa bilmediğim ülkede kalırım kimse gelmez almaya 😂
Çok üzülürsün hele yurtdışlarında yapayalnız falan kalırsan 😂
Evet hiç hoş değil 😂😂
Hiç görmediğim bolca keşif yapabileceğim bir şehirde kendimle ruhumla dinlenebileceğim hiçbir dış etmene maruz kalmadan özgürce yaşayabileceğim bir tatil.
5 gün çok az yaa😅
Keske her arkadaşıma 1 gün ayırabilecek kadar çok günüm olsa😅
O kadar param yok🥺 olunca söz
Hayal tabi bu boş ver parayı 😅
Teşekkür ederiiiiimmm🧡
Rica ederiimm
Hmm, İsviçre?
Norveç de olur 😂
Olurr 😂
Hadi gönder benii 😂
Sana hemen olmaz 😂
Aa neden 😂
Bilet kalmamış sonra şey ederiz, ayarlarız
Hahah olur tamam 😂🌼
Cevap
17Cevap
Amerika'ya giderdim, bileti yollamanı bekliyorum. Bir de zahmet olmazsa vize işleriyle de ilgilenirsen çok sevinirim 😅
Aaaa vizeyi de kendiniz halledin canım😝
Yapmışken tam yap bari 5 güncük zaten 😅
Aboo🤭 Kız allahtan korkun peygamberden haya edin ben daha napayım
Ahdjsjd sen de haklısın 😂
Gönder beni norveçe 🥺 ben 5 gün sonra saklanırım dönmem ordan.
Bileti almayı unuturum😂
Masraflar senden ise, beni Dominik taraflarına atıver, orası yanıyordur şimdi 😂
Tabi tüm ücretler bizden
Tamam, ben hazırım uçak ne zaman😂
Bugün 26.00 da
Tamam😂 o gelmeyecek zamanı beklerim😂
😂😂 şimdiden iyi beklemeler
Kibris ya da Kanarya adalari dusunuyorum bu yil icin ama tek basima da pek gidesim yok sikilirim diye. Arayada İstanbul yapabilirsem super olur
Parasını sen ödeyeceğin için Maldivler vb hiç gidemeyecegim bir yere giderim 😂
Yol dahil değilse isviçre dahil ise dogu ekspres turu
Çok uzağa gitmeyelim o zaman. Norveç diyeyim.
Gaziantepe gitmek isterdim, kardeşimle hasret gidermek için...
şu an sıcak ve deniz olan bir yere gitmek iyi olurdu
Cape Town a gidelim o zaman bari
Çok iyisin babamız yapmaz bu devirde sksjdj
Melek gibiyimdir 🥰
🌷😊
Tatil parasını verin, ben evinde kalırım.😅
Olmaz öyle bilet olarak veriyorum😂
Herhangi bir yere gidip orada ev tutup çıkmadan kalabilirsin anca öyle 🤪
Tamamdır 😂
İsviçre alplerini isterim.. insanlardan uzak miss
İspanya’ya giderim Barcelona’ya
Kanada banff milli parkı 😍🥰♥️
Antarktikaya giderim jkjkj
Amerika ya da Arabistan
Los Angeles isterdim.
Kazdağlarında bir çadır kampı isterim
Tatil ne abla ben hiç yapmadım
Muğla Fethiye
İzmir
Kıprısa
Bolu Abant.😎
İzmir'e
İstanbul ♥️
Uludağ’a
Bilmem🤔
İzmir
Ha pardon fransaya gidim
Adıyamana
İtalya
Kartepe.
istanbulll
mısır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?