Eşim arkadaşıyla tatile gidebilir tabi ki de ama önceliği ve ilk tercihi olmak da isterim açıkçası. O yıl benimle hiç tatil yapmamışken arkadaşlarıyla tatil yapmayı tercih ederse, önceliği olmadığım için üzülür, değersiz hissederim. Ama normal şartlarda tabi ki de arkadaşlarıyla tatil yapıp, gezip tozabilir.
Belki ilk birkaç sene olmaz ama sonrasında eşim de ben de kendimize arkadaşlarımıza vakit ayırabilmeliyiz ben eşime karışamam ona güveniyorsam kii evliysem güveniyorumdur gitmesinde bir sakınca yok