Soru ve detay oldukça net...

Taksimetreye bakarım
Camdan dışarı bakarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soru ve detay oldukça net...

Çok fazla kullanmadım taksiyi.. Yolculuk ettiğimde de yerini bulamamıştım bakmak için, ben de dışarıyı izlemiştim..
Ne de olsa bakınca girenin şiddeti değişmeyecekti.. 😄
Giren her türlü giriyor en azından zevk almak gerek😂
Göz teması önemli, haklısın.. 😅
En önemli şey 😂😂😂
O para elbet ödenecek, camdan bakıp tadını çıkaranlardanım🙂 Gerek yok göz yormaya...
Dışarıya bakıyorum.. diğer türlüsü stres yapar, gerek yokk
Zengin olunca bir başka oluyor tabii 😂
Hımmm demekki zenginler, zengin kelimesini zengo diye yazıyor 😂😂
Ne kadar çok heyecanlandım, zenginle konuşması bir başka heyecanmış😂😂😂
Bana zengoluk dili öğretsene😂😂
Hiç zora gelemez mi zengolar 😂
Cevap
5Cevap
Taksimetre 😅 kaç tutacak acaba?
Normalde dışarıyı izlerim. taksi de taksi metreye 2 saniye de bir bakarım :D
Ben önce kaça götürürsün diyorum sonra camdan dışarıyı izliyorum.
Taksimetre dışında fiyat anlaşması oluyor mu🤔
Hiç sanmıyorum zenginin dışarıyı izleyeceğini taksimetreyi takip ederler..
Belki de zenginler fakirlerden daha çok taksimetreye bakarlar😂
İşte bu diyorum 🤣🤣 çok cimriler ya ne gerek var zaten zenginsin 😅😅
Dışarı bakıyorum.
Taksimetreye baksam da bakmasam da ücret aynı. Değişmez.
Camdan dışarı bakarım
Nickinden belli zaten😂 taksimetreye bakarım deseydin de inanmazdım patron 😂😂 Sitemizin sosyetesi taksimetreye bakacak değil ya😂
Nerde olduğunu bile bilmiyorum shsjsh
Taksiye binmiyorum.
fakirim :D mutluyum
Elbette taksimetreye bakarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?