Yeme-İcme, gezi ve hediyelik eşyalar için önerilerinizi bekliyorum 🙂

Yeme-İcme, gezi ve hediyelik eşyalar için önerilerinizi bekliyorum 🙂

Geldin mi bilmiyorum ama gayet kaliteli vakit geçireceğin yerler mevcut kafe seviyorsan kanalboyuna gideceksin yan yana bir sürü kafe var şayet sinema izlemek veya alışveriş yapmak istiyorsan Malatya park avm gayet iyi bir tercih sineması da var, kayısı almak için şire pazarına gideceksin orada gayet güzel hediyelik kayısı lar satılıyor öyle yürüyüş falan seviyorsan orduzu tarafına veya yeşilyurta gidebilirsin ha şehrin ayaklarının altında olmasını istiyorsan ya tokiye gideceksin ya da kernek şelalesinin üstüne çıkman gerekli onun haricinde yemek yiyeceğin yerler şayet balık seviyorsan avm nin karşısında ali dayı var ora git derim, kavurma yemek istiyorsan kahtalıya git kebap yemek istiyorsan Güngör ve altınşişe gitmelisin 😊
O saatler arasında sokakta ne işin var, otur oturduğun yerde ve evden dışarı çıkma 😂
Teşekkür ederim 🙂
Ben kuru kayısı isterim 😀😀😀
Cevap
15Cevap
İyi yolculuklar
Teşekkür ederim 🙂
Hayırlı yolculuklar... :)
Ben orada askerlik yaptım (acemi birliği) ama hiç çarşıya çıkmadım.
Bende malatyadayım avm tarafları güzel gezmek için fırsatın varsa birkaç yer söyleyebilirim
Yeşil yurt tarAfında su sesi var levent vadisi nerdeydi hatırlayamadım battal gazi tarihi yerler var kaysı heykelleri merkezde anayolun üstünde 2 tane var kaysı pazarı nın ordalar
Eski kayısı pazarı vardı oralarda alabilirsin
Ne zaman gelicen
Bu cuma akşamı o zaman seminer cumartesi günü keşke daha erken olsaydı gelirdim seminere
Ara ara mı geliyon yoksa bu seferlikmi gelicen
Merak ettim
Neler anlatılacak ve ne hediye edilecek
Komikmi
Ne ilginç ya🤔🤔
Anlatacak kişilerdenmisin
O yüzden bıkmışsın ne ile alakalı anlatacaksın
İyi keşke gelebilsem
Kültür merkezindemi seminer
Yerini söylemen kafi bilirim zaten
Nedenini sorabilirmiyim
Haklısın aslında tanımıyorsun sonuçta inşallah seminer iyi geçer
Rice ederim selAmetle
Kayısı getir bize hani Tokat deseydin bir çok bilgi verirdim ama tek bildiğim şey kayısısı meşhur.😊
İyi yolculuklar dilerim 👍
Malatya soğuk olur ona göre giyin❗️
Hayırlı yolculuklar, iyi eğlenceler şimdiden🙏☘🦋☕
Rica ederim Sezen🙏☘🦋🍫
Malatya ülkenin en sıkıcı şehri bana göre. Birkaç kere iş için gitmiştim. Otelden çıkmaya bile değmez.
Malatyaaa ve kaliteli zaman.. Otelde yat keyfine bak..
Yaaaa bırakk ne semineri kim var orada kime gidiyon 😂
Mesir macununun hası Malatya da olur diyorlar.😃
Filtre kahveyle efsane oluyor nanemsi tadı var. 😃
Ordan da Sivas’a uğra
Hayırlı yolculuklar, Avm`den sevdiklerin için güzel birşeyler alalirsin.
şehir buysa, şeftaliye bakarsn artk oturup
Mutlaka Kernek parkına gitmelisin ve Orduzu tabiat parkına çok güzel ambiyansları var :) kanal boyundan yürümeyi de unutma :)
donus bileti bakabilirsiniz
şu an hangi şehirdesin ki
Malatyadamisin hala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?