
Günlerde cuma, cumartesi, cumasalı, cumarşamba, cumarşembe falan olsa

Günlerde cuma, cumartesi, cumasalı, cumarşamba, cumarşembe falan olsa
Avrupada 4 gün iş, 3 tatil deneniyor ve verimli olduğu söyleniyor. Ancak ülkemizde bu durumun gerçekleşmesi imkansız. Devlet kurumları ve bazı kurumsal özel firmalar belki yapabilir…
Cevap
4Cevap
arada sırada iki günlük tatile hevesleniyorum sürekli olunca sıkılıyorum
Mükemmel fikir. CNR partisine oy verin fkdk
Çok iyi olabilir di ama okadar şanslı değiliz
Süper olurmuş 🙂
Ne kaa güzel olurdu anlatamam
Süper olur :D
Öf tam benlik
Hayalim.. 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?