90’lı yıllarda bile billboardları olması canımı sıkmadı değil. Keşke Türkiye’de de olsa diyeceğim ama daha cehaletle savaşan ülke için çok kalır bu. Daha durak camları taşlanan ülkede bunun hayali kurulamaz dahi sanırım. Neyse konumuza dönelim New York times meydanı kesinlikle göreceğim yerler arasında bir kaç görsel bırakıyorum şimdi buraya 1990 - 2022 (son görsel 2022 ye ait)
Güncellemeler
+1 yıl
Şunu neden kabul etmek istemiyorsunuz anlamıyorum. Amerikada teknolojiksel alanda Türkiye’den çok daha gelişmiş bir ülke.
Evet Amerika güzel gittim gezdim tatil yaptim ama okadar büyütme istersen gözünde cahillik aclik sefalet pislik uyusturucu dibine kadar göreceksin gittiginde türkiye cennet kalir yaninda o yönden bakarsan 🤷♂️
Floridaya gittim daha cok Miami de kaldim türkiyede güzel pek bir farki Yok aslinda klas yerleri iki ülkeninde var Miami gibi bir yerdeki yemek yeme yerlerini görseniz bu nasil Amerika dersiniz mesela 😀 Ocean drive en ünlü sokagi Miami beachin Sirf oraya bakarsak güzel Evet zengini ve fakiri cam gibi görmekte baya mümkün siyahilerin ikinci sinif insan oldugunu görmemekte mümkün olmuyor.. arkadaslarin seviyelidir elbette ama bu amerikayi ya da bütün bi bölgeyi kapsamaz.. kötüleme amacli yazmadim görülmesi gereken bir yer kesinlikle ve cok güzel bir ülke demek istedigim sadece türkiyeyi gömecek bir asirilik Yok 😬 yakinda New York tarafina gitmeyi düsünüyorum bende 👌
Ben amerikaya mı tapıyorum dedim? Şunu neden kabul etmiyorsunuz bizden daha gelişimler ! Ülkende eğitim yok üretim yok! Gerçekleri söylemek tapmak değil! Bizden öndeler!
Onların toprağı elverişli değil ama Türkiye’nin elverişli buna rağmen Türkiye’de üretimin olmaması içler acısı ! Amerikalılar bir patates kızartması 2 hamburgeri 1 hot dog u tüm dünyaya pazarladı
Otelin adını unuttum ama pahalıydı ya gerek yok. 300 dolardı galşba geceliği. Onun yerine madiaın squate garden ın orada hilton var. Orası da merkezi. 150 dolar falan oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet Amerika güzel gittim gezdim tatil yaptim ama okadar büyütme istersen gözünde cahillik aclik sefalet pislik uyusturucu dibine kadar göreceksin gittiginde türkiye cennet kalir yaninda o yönden bakarsan 🤷♂️
Ben insanlarını demedim. Görünüşünü kast ediyorum. Amerika Türkiye’den daha güzel. İnsanlık olarak kast etmedim bunu zaten
Amerikalı arkadaşlarım var açıkçası sen neresine gittin bilemem ama benim arkadaşlarım gayet seviyeli insanlar.
Floridaya gittim daha cok Miami de kaldim türkiyede güzel pek bir farki Yok aslinda klas yerleri iki ülkeninde var Miami gibi bir yerdeki yemek yeme yerlerini görseniz bu nasil Amerika dersiniz mesela 😀 Ocean drive en ünlü sokagi Miami beachin Sirf oraya bakarsak güzel Evet zengini ve fakiri cam gibi görmekte baya mümkün siyahilerin ikinci sinif insan oldugunu görmemekte mümkün olmuyor.. arkadaslarin seviyelidir elbette ama bu amerikayi ya da bütün bi bölgeyi kapsamaz.. kötüleme amacli yazmadim görülmesi gereken bir yer kesinlikle ve cok güzel bir ülke demek istedigim sadece türkiyeyi gömecek bir asirilik Yok 😬 yakinda New York tarafina gitmeyi düsünüyorum bende 👌
Bu dunya amerikaya tapan insanlardan dolayi bu derece de !!!
Ben amerikaya mı tapıyorum dedim? Şunu neden kabul etmiyorsunuz bizden daha gelişimler ! Ülkende eğitim yok üretim yok! Gerçekleri söylemek tapmak değil! Bizden öndeler!
Sen bunu tapmak olarak görürsen başkası görürse elbet gelişemeyiz
Biraz oku derim , amekida da uretim yok ,,
Ben amerikada mı var dedim. Ülkende yok Türkiye’de yok dedim.
Onların toprağı elverişli değil ama Türkiye’nin elverişli buna rağmen Türkiye’de üretimin olmaması içler acısı ! Amerikalılar bir patates kızartması 2 hamburgeri 1 hot dog u tüm dünyaya pazarladı
Evet çok merak ediyorum gerçekten de
İnşallah gidersin
Şubat da ordaydım tam da dibinde bir otelde kaldım
Bende gitmeyi düşünüyorum tabi Paris’ten sonra. Hangi otelde kaldınız ve fiyatı hizmeti kalitesi nasıldı?
Yüksek ihtimal yazın giderim
Ben aslında tatilimi miami de istiyorum ama new yorkta ilgimi çekiyor
Otelin adını unuttum ama pahalıydı ya gerek yok. 300 dolardı galşba geceliği. Onun yerine madiaın squate garden ın orada hilton var. Orası da merkezi. 150 dolar falan oluyor
Türkiye’de bir otelde kalsan bir hafta 15 ten aşağı değil zaten 300 dolarda aman bir para değil açıkçası
New yorkta araba kirala oradan geze geze maimiye git. Tabi girmen 2-3 günü bulur.
Tamamdır teşekkür ederim
Brooklyn tarafında daha ucuza da kalırsın. Ama gerek yok 300 dolar sana koymazsa
Zaten maks 5-6 gün kalacağım. Bunun 3 günü Newport koymaz yani o kadar
Jersey brooklyn vs de kalırsan metro ile hızlı ulaşım sağlarsın gerek yok city de 1000 dolar bayılmaya
Hayır böyle bir merakım yok
Hayır.
Hemde çok