Merhabalar,
Ben 5 Eylül itibariyle tatil sezonunu kapattım. Peki siz ne zaman kapattınız? Yoksa hala tatile devam mı?
Merhabalar,
Ben 5 Eylül itibariyle tatil sezonunu kapattım. Peki siz ne zaman kapattınız? Yoksa hala tatile devam mı?
Ben daha yıllık iznimi yeni alabildim bakanlıktan iş yoğunluğundan daha bayram tatili de olmasa ya da 3-4 kere de hafta sonları tatil olmayacaktı. Haftaya Bodrum ancak 😞
Üzülmeyin, Bodrum bu aylarda daha güzel.
9 Eylül de sona erdi. 😄 Önce Alanya, sonra İzmir. Derya Uluğ ve Tarkan konseriyle de harika bir tatil geçirdim.
Ben ne zaman istersem o zaman kapanır 😅
Cevap
20Cevap
Daha kapatmadım
Tatil yok benim hayatımda 😅 bazen havuzlu sitedeki akrabaya gidiyoruz işte o tatil oluyordu. Havuzlar da kapandı zaten bitti tatil
tatile devam benim asıl tatil birde okulda başlıyo arka sırada yatış pozisyonu okey masası pubg oyun bölümü maç bölümü sjsj
Oooov apla döndün mü tatilinden? Ah bu yüce zenginler. Biz pis fakirlerin halini nereden bilsinler 😝
Cok yoğun olduğum icin kıs tatillerim vardır herdaim.
Henüz kapatmadım ama kapatmışta olabilirim.
Bu sene tatile gidemediğimden dolayı bütün yıl boyunca kapalı.
Devam Ekim sonu Kasımbaşı kapatırız diye düşünüyorum.
En son üç yıl önce bir hafta tatil yapmıştım.
hiç başlamadıki kapansın
Açamadık ki kapatalım.
Daha gidemedim yaa en kısa sürede gideceğim 🥹
Tatil yapamıyon ki kapatsam 😤🤬😭
Hiç açmadım ki
1 Hafta oluyor kapatalı
ufak bir tatilim daha var
10 gün daha var
2 hafta önce
Tatil sezonunu açamadım ki bu sene kapatayım 😊
24 yıl önce
kapatmadım hala açık
Hic acilmadi sjkxjdndn
4 gün sonra kapanacak
Başlamadan bitti.
Hep kapalı yıllardır
Baya oldu
devamke 12 ay
kapatmadık
Başlatamadık ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?