2 kişi 2378 TL, 2 gece 3 gün? Sizce nasıl annemle gitmeyi düşünüyoruz.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Açıkcası ben orada yaşamama rağmen çok buldum çünkü kapadokya gezmek gereken bir konumdur ve gezerkende çokca para harcanır müzeler olsun aktiviteler olsun hep para çıkacak şeyler otel bunları karşılamıyor sanırım sadece manzara için vereceksiniz o parayı ne olursa olsun çok yaa
15 Yorumla
Soran+1 yılVereceğim para o manzaraya değer.
Soran+1 yılBelli değil daha araştırıyorum sadece
Soran+1 yılTeşekkürler
En İyi Cevaplar
üstüne para vermemişler :) hayret :)
neler dahil buna?
bak size ilginç bir şey diyim... sene 99 üniversitede tur düzenlendi önce kişi başı 80milyon dediler düşe düşe 32 milyona kadar düştüler... ama o cuma akşam çıkış pazar akşamı dönüşlü idi yani sadece 1 gece otelde geçirdik... ama kapadokyanın o dönem 2. en iyi oteli demişlerdi... kahvaltı akşam yemekleri müze girişleri ulaşım dahil sadece öğle yemeği hariç idi... 100 dolardı o günün parasıyla... bedava demiştik... siz daha uzn bir tat, ile hem de 2 kişi 120 dolar veriyorsunuz ancak tabi kapadokya için en uygu sezon değil bu
15 Yorumla
Soran+1 yılBana uygun geldi baya da gezecek yerler var listede benim gibi biri için yeter de artar kültür için gidiyorum seviyorum böyle ondan gezip görmek.
Soran+1 yılKahvaltı öğle akşam yemeği sadece de, Türk gecesi programı, balon, safari falan diyor da ekstra bunlar parayladır büyük ihtimal ek değildir.
Soran+1 yılAnladım
Kapadokya gitmek, oradaki kaldığın otel ile, o otelde kaldığın odayla, yemek yediğin yer ve gezdiğin yerler ile çok farklılaşacak bi organizasyon. Sadece oraya gidip gelmek olarak bakınca pek bişi kesinleştirilemez ki
11 Yorumla
Soran+1 yılNe demek istediğini anlayamadım pek ama iyi diyorsun heralde
Uygun bence bu devirde otobüs fiyatlarını konaklamayı da düşünürsek tabi atv turları balon dahil değil normal olarak ama zaten izlemesi keyifli balonları bende çok istiyorum gitmeyi, iyi gezmeler çok eğlenin😍
23 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederiz tatlım gidersek umarım bakıcaz😊
Soran+1 yılSende gidersin inşallah
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
68
Cevap
97Cevap
- Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı.
u +1 yılBence normal
10 Yorumla - Tatil & Seyahat konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılBende tura gidicem Eylül sonu iyi mi değer mi.
12 Yorumla
Soran+1 yılBende ilk defa gidicem eğer gidersem, o yüzden iyi olur umarım.
- +1 yıl
İnşallah
+1 yılBence gayet makul gayet değer ucuz da bile bir kere geldiğimiz şu hayatta şu gençliğin tadını çıkar
121 Yorumla
Soran+1 yılAynenn öyle vallahi teşekkür ederim.
- +1 yıl
Ne demek rica ederim benim de arabam var yaklaşık 2 yıldır her yeri geziyorum vallahi bu sene Tekirdağ, Bursa, Antalya ve Bolu Abant'a gittim
Soran+1 yılMis gibi ben daha çok kültür amaçlı gezmek için ilerde plan yapıyorum şimdiden. Tarih benim için çok ayrı.
- +1 yıl
Tarih benim için de çok ayrı ben Osmanlı Tarihini yaladım yuttum bile
Soran+1 yılNe diyorsuuun ben bayılırım tarihe, ve bu kafadan birinin çıkmasına çok sevindim vallahi. Herkes sevmez, kendi tarihinin ne kadar gurur verici olduğunu bilmezler.
- +1 yıl
Biz Viyana surlarına dayanan bir ecdadın torunlarıyız
- +1 yıl
Biz asırlarca İslamiyete hizmet etmiş bir ecdadın torunlarıyız
Soran+1 yılYürü be kardeşim.
- +1 yıl
Kaç yaşındasın sen bu tarih sevgisi nereden böyle ben 24 yaşındayım
Soran+1 yıl18 yaşındayım tarihini bilmeyen kendini bilmez. Çoktandır var bende. Tarih bir yana herkes bir yana.
- +1 yıl
Ben de böyle düşünüyorum kardeşim ne mutlu sana
Soran+1 yılÇok güzel ya vallahi sevdandan, ülkünden vazgeçme hiçbir zaman.
- +1 yıl
Peki bu ülkeden gitmek istiyor musun
Soran+1 yılSence bu soru mu, cevabını bilerek sorduğunu düşünüyorum. Yoksa ciddiye almayacağım.
- +1 yıl
Niye kızdın ki her Z kuşağı genci bu ülkeden gitmek istiyor diye sana da sordum belki farklı bir cevap alırım diye sordum özür dilerim
Soran+1 yılYok kızmadım, sadece tarih aşığı biri olarak ülkesine bağlı biri olarak zaten az çok anlamışsındır diye dedim asla gitmem ne olursa olsun ülkemden başka toprağa.
Soran+1 yılÖzür dilemene gerek yok yanlış anlaşılmışım sadece.
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim maşallah ne güzel düşünüyorsun öyle ama ülkemizin yaşam şartları malum düzelmesi lazım
Soran+1 yılÖyle evet düzelmeli ama elden gelmiyor ki alışmaya çalışıyoruz.
- +1 yıl
İnşallah çok iyi günler biz gençleri bekliyordur
Soran+1 yılİnşallah.
mis gibi. nasıl yaptın kız. valla helal. senle arkadas olalım senle yardımlasırız bu konularda:D
19 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yaptın derken
Soran+1 yılJolly turdan
Soran+1 yılSadece araştırıyorum bende pek beceremem fiyatını uygun görümce bir bakayım dedim öyle benim de
Soran+1 yılBirden geldi aklıma öyle güzel olur diye şansa çıktı, sevgilim olsaydı umarım ilerde onunla giderim be diyim ki.
Soran+1 yılNasip, aynen öyle.
İyi aslında biz üç kişi 1 gece 2 gün kaldık 4,5 bin tl ye patlamıştı. Ki istediğimiz gibi gezemediğimiz halde.
11 Yorumla
Soran+1 yılTam nerden almıştın sen rezervasyon, ki o paraya yazık daha uygun bulunca bende şaşırdım hem işime geldi alıcak gibiyim.
Bi bungalow icin bile 4-5 bin tl istediklerini busunursek fiyat harika
Iyi tatiler
21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılBalona binecek misiniz onun fiyatından haberin var mı?
11 Yorumla
Soran+1 yılBir yorumda söylediler ona binmekti hayal ama benim verdiğim paradan çok fiyatı, inanamadım.
niye o kadar ucuz? içinde yemek kahvaltı var mı?
17 Yorumla
Soran+1 yılYemek var
Soran+1 yılKahvaltı da dahildir heralde
- +1 yıl
çok ucuz geldi bana
Soran+1 yılUcuz değilde uygun desek bence
Soran+1 yılDiğer fiyatlara göre
- +1 yıl
yoo şu hayat pahaliligina göre dedim
Soran+1 yılAnladım
Çok iyi bence güzel olmuş 🤌🥰iyi eglenceler dilerim
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim canım sağol gidersek bakalım😊
+1 yılPara bol tabi gidin ohh biriniz de bana ucuzundan indirimli bi yemek alır mısın desem almaz :)
14 Yorumla
Soran+1 yılParamın boş olduğunu kim söyledi 18 yaşındayım ve ilk işim ilk maaşım bunu da güzel değerlendirmek istedim.
Soran+1 yılBol
- +1 yıl
Hayırlı olsun iyi gezmeler :)
Soran+1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kapadokyada yaşıyorum insanlar buraya neden bu kadar ilgi gösteriyo anlamış değilim dağ taş yani bide sizi böyle kazıklıyolar fırsatçılar 😂
14 Yorumla
Soran+1 yılYerinizde olmak isteyenler vardır belki buraya da neden gelirler derim, normal bir şehir ama insan yıllarca olduğu yere gezmek için gelenleri sonradan anlıyor tatlım.
Cevap sahibi+1 yılYani bu kadar abartacak bişey yok bence aşırı derecede merak edilecek bir yer değil dağ taş işte
Soran+1 yılSenin fikrin, diyemem bir şey.
Cevap sahibi+1 yılDağ taş görmeye o kadar para vermek mantık işi değil bana kalırsa
İki kişilik fiyat mi tek kişilik fiyat mi poncik bu?
12 Yorumla
Soran+1 yılİki
Tatil & Seyahat konusunda 1,3b cevap paylaştı. Cok iyi Eylül de bizde 5 bayan düşünüyoruz otelin linkini atar mısın bi bakayım bende
11 Yorumla
Soran+1 yılBelli değil daha jolly turdan baktım ama geziye
+1 yılBalona binme parasınıda ekleyin. Tuzlu gelmesin sonra. Yerli turistler binemiyor diyorlar
16 Yorumla- +1 yıl
@48382727 işte yerli fakir bir turist. Kapadokya'ya kadar gidip balona binemeden dönmüş:)
Soran+1 yılOraya gidip de balona binmemek saçma. En güzeli o aslında.
- +1 yıl
Fakirler için yere balon koymuşlar binip fotoğraf çektirip iniyorlar 😂
Soran+1 yılKomik değil ki bu durum kendi şehrimizde bizim insanımız yararlanmıyorsa ne anladım ben bu işten yazık cidden.
- +1 yıl
İzahı olmayan şeylerin mizahı olur ya o hesap. Rezillik bencede. Ama şu seri numaraya baksana, birde savunuyor fakirleri
Çok ucuz. Balon turu dahil mi? Değildir. Balon turu kişi başı, 150-200 Euro arası. İyi eylemciler. Biz de Doğu Karadeniz Batum turuna gideceğiz haftaya inşallah. 😃😎
10 Yorumlabaya uygun bu sadece konaklama mı, turmu anlamadım? yeme içme?
12 Yorumla
Soran+1 yılDahil sanırım evet
Soran+1 yılTur 2 gece 3 gün
Biz iki kişi bir gün kaldık geçen cumartesi 3000 TL, ama lüks oteld., sizin kalacağınız otelde klima yok. Bu yüzden normal fiyat.
10 Yorumla
+1 yıl2 kişi için uygun bir fiyat. Ekonominin son dönemdeki durumunu düşündüğümüzde otel konaklaması dahil olduğu için iyi bir ücreti var. Kahvaltı akşam yemeği de dahil mi?
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
O zaman çok daha uygun olmuş oluyor. Artık bi kahvaltı kişi başı 200 akşam yemeği desen aynı şekil. Gözün kapalı katıl geziye
Soran+1 yılTamamdır teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılSadece kalma ise çok ama kahvaltı varsa normal.
12 Yorumla
Soran+1 yılYemek de dahil
Cevap sahibi+1 yılO zaman gayet iyi
Gizli Üye(36-45)+1 yıl2 gün 3 gece için pahalı fiyat neresi uygun anlamadım.
11 Yorumla
Soran+1 yılParası diğerlerine göre uygun geldi 3000 4000 lerin yanında aynı günler için
Fiyat gayet uygun. Deniz kenarı yerlerde basit bir pansiyon veya apartın gecelik fiyatı 1500-2000₺ arası.
10 Yorumla
+1 yılben 2 gün için o kadar vermezdim, 1 ay tatil yaptım 8000 TL ödedim.
21 Yorumla- +1 yıl
Merak ettim bu tatili nerede yaptığını?
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen orada yaşıyorum:) Çok fazla Göreme Ürgüp de ise otel boşuna verirsin parayı merkezde gecegili 150 den kalirsin gidiş dolmuşlarla ve gayet uygun Göremeye 10 liraya gidiliyor mesela yardımcı olurum bilgi almak istersen dön bana
25 Yorumla
Soran+1 yılTamamdır çok teşekkür ederim yaa
Cevap sahibi+1 yıl@Coffee34 ahaha burada olunva pek ilgimi çekmiyor ya ama güzel yerler tabi turlarim arada
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek:))
Soran+1 yıl🙂🙂
Normal.
Gitmişken müzeleri falan da gezmeyi ihmal etme
13 Yorumla
Soran+1 yılGidersek inşallah gezeriz de müzelerin içeriği ne yani ne sergileniyor oradakinde tarihi bir şeyler kültür bakımından var mı müzede
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim, gerçekten.
+1 yıl- 2379 olsaydı fazlaydı ama 2378 uygun 🙃
10 Yorumlaşu an ki piyasan onunda pahalı olması şaşırtmadı yani ay kız hayat olmuş pahalı yani
10 Yorumla
+1 yılRehberlik hizmeti de benden sana hediye olsun 😊
10 Yorumlaİyi fiyat geçen sene bende gezdim çok güzeldi
10 Yorumla
+1 yılFiyatına değer ama orada adım attığın an para 🤣 yoksa güzel ücreti de makul.
10 YorumlaTatil & Seyahat konusunda 319 cevap paylaştı. en az bir o kadar da orada harcayacaksin merak etme :D
10 YorumlaGidin hayatta en güzel sevdiklerinle zaman geçirmek daha sonra imkanın olmayabilir
10 Yorumla
+1 yılUygun veya değil !! Ölmeden önce görünmesi gereken yerler arasında. Fırsatı kaçırma
12 Yorumla
Soran+1 yılKaçırmayacağım teşekkürler.
- +1 yıl
🔥
+1 yılKapadokya nedir yaa.. Hiç sevmediğim bir yer. Tercih meselesi.
11 Yorumla
Soran+1 yılTercih, aynen öyle.
İlk maasinla annenle tatile gitmen takdire şayan tebrik ediyorum 🖐️
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim babamı da götürmekti niyetim ama çalışıyor maalesef onun için güzel bir anı kalsın istedim.
+1 yılBiz kardeşimle ödedik 4 ünde gidiyoruz uygunmuş ama seninki 😀
112 Yorumla
Soran+1 yılEvet bende diğerlerine göre dedim uygun bu bakınca
- +1 yıl
Hangi firma 🙂
Soran+1 yılJolly tur
- +1 yıl
Harbi mi ya bizde öyle 😀 Tarih ne zaman?
Soran+1 yıl2 eylül ama kesin değil daha bakıyorum
- +1 yıl
4 Eylül İstanbul çıkış alın beraber gidelim 😀
Soran+1 yılSen o zaman git gidersek biz gideriz
- +1 yıl
Peki 🙂
- +1 yıl
Takip atarsan geziyle ilgili bilgilerini dinlemek isterim 🙂
Soran+1 yılGerek yok
Soran+1 yılGeziyle ilhili bilgim de yok bu kadar
- +1 yıl
Tamam 🙄
Gayet uygun bir fiyat bana da link verirsen sevinirim
11 Yorumla
Soran+1 yılJolly tur dan baktım senin memleket neresiyse oradan çıkışlı bakabilirsin
+1 yılBence çok ucuz daha benn yeni yurrdisi tatilime 50 bin ödedim bu arada yurtdisini da tavsiye ederim
12 Yorumla
Soran+1 yılyurt dışı benlik değil elimde olsa belki giderim ama önce kendi ülkemi baştan aşağıya gezip görmek istiyorum, gitmek istediğim bir çok şehir var doğuda.
- +1 yıl
Yine senin tercihin ama doguda calisiyorum doguya uğramam bilem 😀 ama kapadokya cok guzel
+1 yılÇok pahalı keşke 4 5 gün olsa o fiyata değer derdim
14 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca kapandokya yerine Karadeniz ege turuna gitseniz daha olur kapadokyada taştan başka bişey yok görsel için oraya gitmeye değmez
Soran+1 yılİşte herkes o güzellikleri fark edemez, taş topraktan ibaret değil. Neyse sen Karadenizi tercih edersin onlar da bana ters.
- +1 yıl
Aynen öyle iyi tatiller
Soran+1 yılTeşekkür ederim
+1 yılKapodakya da tatil düşünemiyorum ya. Defalarca gittigim için çekici De gelmiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi benim memleketim orası çiftliklerimiz konağımız var memleketimi özledim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi bence.. ben doğa için bı yer baktım tek gece 1500 ve bungalov her şey senden.
10 Yorumla
+1 yılKonsept nedir, oda kahvaltı mı sadece
17 Yorumla
Soran+1 yılJolly turdan baktım baya gezilecek liste var, yemekler de dahil.
- +1 yıl
Çok iyi bir fiyat, şimdi normal bir pansiyon bile kişi başı 400-500 TL alıyor oda kahvaltı sadece, tur ise kaçırma
Soran+1 yılTur evet daha belli değil ama olursa gidicez inşallah
- +1 yıl
Böyle bir fırsatı degerlenidrmek gerek , eğer giderseniz şimdiden iyi eglenceler ve izlenimlerini benimle paylaşırsan sevinirim, gelecek yılki planlarim arasında çünkü Kapadokya
Soran+1 yılTeşekkürler bilmiyorum gidersek umarım paylaşabilirim
- +1 yıl
Teşekkür ederim yinede
Soran+1 yılRica ederim
+1 yılOtel de dahildir umarım?
11 Yorumla
Soran+1 yılDahildir turla gidiyoruz sonuçta otel parası mı vericez birde canım
+1 yılYetmez ekstra harcamalar da olacaktır rahat 5000
15 Yorumla
Soran+1 yılAbartma bence bu paraya tonla yer gezdirecekler zaten yemeği de dahil içinde ekstra bir kaç hediyelik güzel şeyler eşyalar alsam bir de atlara binsek balonu es geçtim zaten normal gezi sonuçta ama 5000 de saçma geldi
- +1 yıl
Tamam balona bilmeyeceksen bir şey diyemem ama her şey çok pahalı demek istediğim bu yani garanti olarak yanında bulundur diye söyledim
Soran+1 yılAnladım anladım teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim 😌
Soran+1 yıl🙂🙂
+1 yılEvleri magara gibiyse bunalirum
11 Yorumla
Soran+1 yılAnlayamadım
Balonada binin balona🔥😉
17 Yorumla
Soran+1 yılFiyatını bir yorumda söylediler de çok istediğim şeyin bu kadar pahalı olmasını beklemiyordum
- +1 yıl
Kaç paraymiş balon
Soran+1 yıl2700 dediler
- +1 yıl
Ohaa haa. 2.378 verdin birde üstüne 2700 mü vercen çüş yani, o paraya iki gün daha tatil yaparsın
Soran+1 yılBende böyle şaşırdım beklemiyordum o kadar fiyat kendi şehrimizde balona bu kadar para vermeyi açıkçası, cidden öyle o paraya tatil yapılır balona verilecek parayla.
- +1 yıl
Anlaşmalı turlar var. Balon yanında olan turlar. Onları bulamadin mi.
Soran+1 yılYok bu uygun gelince bakmadım diğerlerine
Gizli Üye(25-29)+1 yılOtel yeme içme dahil mi? Hangi tarihte gideceksiniz birde☺️
19 Yorumla
Soran+1 yılEvet dahil baktım sen diyince şimdi tekrar, 2 Eylül ama belli değil daha işte bizim canım bakıyorum daha bir yanlışlık olmasın diye
Cevap sahibi+1 yılFarklı tarihlerde turlar götürüyor onunla mı gideceksiniz bende araştırıyorum gitmek istiyorum da bence fiyat çok iyi ☺️kaç yaşındasın bende gideceğim de annemle gitmek istemiyorum asla😂
Soran+1 yılJolly turdan baktım canım ben 2 Eylül çıkışlı buradan bana da iyi geldi fiyat, 18 yaşındayım. Benimde ilerde büyük bir karavan ile gap turu hayalim var. Şimdilik gitsem annemde mutlu olur diye plan yapıyorum kendim.
Cevap sahibi+1 yılBen de tum turlara baktım ama 1 2 öğün yemek karşılıyorlar birini kendin karsiliyorsun. birde müze vs giriş ücretleri ekstra veriyorsun. ben arkadaşımla gitmeyi tercih ediyorum annemle olmaz 😂
Soran+1 yılBenim de arkaşdımla gitme şansım olsaydı keşke, ama o işler öyle olmuyor daha burada dışarıya çıkmaya karışıyorlar.
Cevap sahibi+1 yılKim karışıyor? Arkadaşınla gitmene ailen mi izin vermiyor
Soran+1 yılVermezler evet
Cevap sahibi+1 yılBenim arkadaşlarım ailesi de öyle 😒😂hangisiyle gideceğim bilmiyorim 🤭
Soran+1 yılAilesi sıkmayanlardan birini seç kafanız rahat olur en azından benim gibiler için durumlar can sıkıyor izin alana kadar kavga ediyorsun
Çok pahalı maalesef (her şey gibi)
13 Yorumla
Soran+1 yılAma her şey pahalı diye de hiçbir şey yapamayacak mıyız, mecbur bazen kaçamaklar lazım ha şimdi ha sonra.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim canım sağol gidersek umarım
Çok iyiii link at biz de gelelim annemle 🤭
11 Yorumla
Soran+1 yılJolly turdan baktım sizin memleket nereyse bakın oradan çıkışlı uygundur belki gene
- Tatil & Seyahat konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılKonaklama bodrum katında mı
13 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Fiyat baya iyi de
Soran+1 yılBende şaşırdım ilk baş ama diğer yerlere göre iyi geldi
2 gece, 3 gündüz orayı gezmeye yetmez.
15 Yorumla
Soran+1 yılElimde olursa ilerde baştan aşağıya dilediğim gibi karavan yapmak istiyorum. Şimdilik böyle ama yine de gidersem tadını çıkarmaya çalışıcaz.
Soran+1 yılYine de listedeki yerlere göre baya bir yer gezdirecekler. Yeterli gibi göründü gözüme.
Soran+1 yılMüzeleri sevmem pek ama içeriği nasıl yani nasıl bir müze
Soran+1 yılGidersem eğer belli değil daha aklımda bulunsun onun için sordum
Çok iyi. Birdahakinede mardine gidin
16 Yorumla
Soran+1 yılFiyatlarına baktım onlar uçmuş ama çok istiyorum, gap turu.
Soran+1 yılNeye katılmayan
Soran+1 yılAnladım
+1 yılİyi fiyat günü 1189a geliyor çoğu yer en kötüsü 1 500 dan başlıyor iyi tatiller kafanızı dinleyin tatil iyi gelicektir 🌞🌟
10 Yorumla
+1 yılHangi otel fiyati iyi
14 Yorumla
Soran+1 yılBakıyorum daha sadece jolly tur için girdim oradan bakabilirsin
- +1 yıl
Tesekkurler ben ets den bakıyordum daha pahalı çıktı da
Soran+1 yılAnladım oradan bir bak derim kalkış yeri vardır hem
Soran+1 yılRica ederim,
Dikkat et dolandırılma fiyat çok komik çünkü
16 Yorumla
Soran+1 yılNeden komik 2 gece için uygun değil mi kişi başı 1189
Soran+1 yılOnca yeri gezdirecekler ne kadar olacak fiyat diğerlerine göre uygun geldi
Soran+1 yılTamamdır teşekkür ederi iyice bir bakayım
Soran+1 yılSağol
Bence şu anki ortamda hiçbir şey değil yani bana göre
10 Yorumla
+1 yıl1500 tl de balona binis ucreti ni kat. Oraya giddiyorsan balon la gezmek icin gidiyorsundur sonucta
12 Yorumla- +1 yıl
1 kisi ucreti
- +1 yıl
200 Euro tek kişi fiyatı evet maalesef böyle
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılÇok ucuz ama nereden gideceksiniz.
18 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSoruyu sormuşsun ama bu kadar insana bir cevap vermemişsin. Hayret..
Soran+1 yılEvet, ucuz, pahalı, bedava yani bunlara ne cevap vereyim 100 e yakın yorum var herkese tek tek teşekkür mü etmemi bekledin soruma fikrini belirtip soru soranlara zaten cevap verdim
Soran+1 yılSana da vereyim cevap soru sordun ya eskişehirden gideceğiz
Cevap sahibi+1 yılSanada cevap vermişssin. ? Size mi?
Eskişehir'den fiyat uygun Hafta sonu gitmiştim 1 gece geçen yıl 450 tl idi.
En azından sorulara teşekkür etmelisin ilgilendikleri ve yorum yazdıkları için, İnsanlar bunu bekler. Yardım edildiğinde veya bilgi verildiğinde memnuniyet dile getirilir.
Cevap sahibi+1 yılwww.oksijentravel.com/kapadokya-turu-2-gece-konaklamali-89
Bu tur ile gitmiştim Eskişehir'den de Yolcu alıyorlar. Fiyatlarına bakabiirsiniz.
Soran+1 yılHepsine gülerek tebessüm ettim emojilerle bütün yorumlara bakarsan. Ben geziyle ilgili bilgisi olanlarla zaten konuştum, teşekkürü anlayan anlar.
Soran+1 yılSana da teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılBende verdiğim bilgiler için SANA da teşekkür ederim.
Rica ederim ne demek. :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılkişi başı 1050ye gittim ben
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTURLASANA. COMDAN GİTTİK BİZ OTELİ DE HAVUZLUYDU
2. GÜNÜN GEZİSİNDEN SONRA ERKEN DÖNÜP OTELİN HAVUZUNA DA GİRRDİK
OTELİ DE AŞIRI AŞIRI İYİYDİ. ORTAMI DA ÇOK GÜZELDİ BEN ÇOK MEMNUN KALDIM. BİR BAK İSTERSEN SENDE
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım bir bakayım şimdi sağol.
Soran+1 yılAma hangi şehir çıkışlıydı sizin
Cevap sahibi+1 yılİstanbul balım
Soran+1 yılAnladım tamamdır
Gizli Üye(18-24)+1 yılkız yazık o paraya içim açıdı
15 Yorumla
Soran+1 yılNeden yazık olsun
Cevap sahibi+1 yılpahalı
Soran+1 yılDaha pahalı fiyatların yanında bilemedim bu iyi geldi gibi
Cevap sahibi+1 yılhım anladımm iyi eğlenceler o zaman
Soran+1 yılTeşekkürler
- Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Kapadokya'da 2 gün 3 gece için annemle 2.378 TL ödeyeceğiz. Sizce nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer