• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Tatil & Seyahat

Kapadokya'da 2 gün 3 gece için annemle 2.378 TL ödeyeceğiz. Sizce nasıl?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
87
Yapay Zekaya Sor
2 kişi 2378 TL, 2 gece 3 gün? Sizce nasıl annemle gitmeyi düşünüyoruz.
Kapadokya'da 2 gün 3 gece için annemle 2.378 TL ödeyeceğiz. Sizce nasıl?
Cevapla
Ödeme Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Berkatıcı
    Berkatıcı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 83%
    +1 yıl

    Açıkcası ben orada yaşamama rağmen çok buldum çünkü kapadokya gezmek gereken bir konumdur ve gezerkende çokca para harcanır müzeler olsun aktiviteler olsun hep para çıkacak şeyler otel bunları karşılamıyor sanırım sadece manzara için vereceksiniz o parayı ne olursa olsun çok yaa

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vereceğim para o manzaraya değer.

      Yorumla
    • Berkatıcı
      Berkatıcı
      +1 yıl

      Hangi otel de kalacaksınız museum falan mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belli değil daha araştırıyorum sadece

      Yorumla
    • Berkatıcı
      Berkatıcı
      +1 yıl

      Peki iyi tatiller size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • noperva75
    noperva75 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl

    üstüne para vermemişler :) hayret :)

    neler dahil buna?

    bak size ilginç bir şey diyim... sene 99 üniversitede tur düzenlendi önce kişi başı 80milyon dediler düşe düşe 32 milyona kadar düştüler... ama o cuma akşam çıkış pazar akşamı dönüşlü idi yani sadece 1 gece otelde geçirdik... ama kapadokyanın o dönem 2. en iyi oteli demişlerdi... kahvaltı akşam yemekleri müze girişleri ulaşım dahil sadece öğle yemeği hariç idi... 100 dolardı o günün parasıyla... bedava demiştik... siz daha uzn bir tat, ile hem de 2 kişi 120 dolar veriyorsunuz ancak tabi kapadokya için en uygu sezon değil bu

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana uygun geldi baya da gezecek yerler var listede benim gibi biri için yeter de artar kültür için gidiyorum seviyorum böyle ondan gezip görmek.

      Yorumla
    • noperva75
      noperva75
      +1 yıl

      neler dahil fiyata?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kahvaltı öğle akşam yemeği sadece de, Türk gecesi programı, balon, safari falan diyor da ekstra bunlar parayladır büyük ihtimal ek değildir.

      Yorumla
    • noperva75
      noperva75
      +1 yıl

      valla bizimkinde öğle yemeği bile ekstraydı ama ucuzdu...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Kapadokya gitmek, oradaki kaldığın otel ile, o otelde kaldığın odayla, yemek yediğin yer ve gezdiğin yerler ile çok farklılaşacak bi organizasyon. Sadece oraya gidip gelmek olarak bakınca pek bişi kesinleştirilemez ki

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne demek istediğini anlayamadım pek ama iyi diyorsun heralde

      Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Uygun bence bu devirde otobüs fiyatlarını konaklamayı da düşünürsek tabi atv turları balon dahil değil normal olarak ama zaten izlemesi keyifli balonları bende çok istiyorum gitmeyi, iyi gezmeler çok eğlenin😍

    2
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederiz tatlım gidersek umarım bakıcaz😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sende gidersin inşallah

      Yorumla
    • mervems91
      mervems91
      +1 yıl

      İnşallah ♥️

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

68

Cevap

97

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı.

    Bence normal

    1
    0 Yorumla
  • apolloreis
    apolloreis Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 33
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 490 cevap paylaştı.

    Bende tura gidicem Eylül sonu iyi mi değer mi.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende ilk defa gidicem eğer gidersem, o yüzden iyi olur umarım.

      Yorumla
    • apolloreis
      apolloreis
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
  • gündüzüngüneşi
    gündüzüngüneşi Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Bence gayet makul gayet değer ucuz da bile bir kere geldiğimiz şu hayatta şu gençliğin tadını çıkar

    1
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynenn öyle vallahi teşekkür ederim.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Ne demek rica ederim benim de arabam var yaklaşık 2 yıldır her yeri geziyorum vallahi bu sene Tekirdağ, Bursa, Antalya ve Bolu Abant'a gittim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Mis gibi ben daha çok kültür amaçlı gezmek için ilerde plan yapıyorum şimdiden. Tarih benim için çok ayrı.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Tarih benim için de çok ayrı ben Osmanlı Tarihini yaladım yuttum bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne diyorsuuun ben bayılırım tarihe, ve bu kafadan birinin çıkmasına çok sevindim vallahi. Herkes sevmez, kendi tarihinin ne kadar gurur verici olduğunu bilmezler.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Biz Viyana surlarına dayanan bir ecdadın torunlarıyız

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Biz asırlarca İslamiyete hizmet etmiş bir ecdadın torunlarıyız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yürü be kardeşim.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Kaç yaşındasın sen bu tarih sevgisi nereden böyle ben 24 yaşındayım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      18 yaşındayım tarihini bilmeyen kendini bilmez. Çoktandır var bende. Tarih bir yana herkes bir yana.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Ben de böyle düşünüyorum kardeşim ne mutlu sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok güzel ya vallahi sevdandan, ülkünden vazgeçme hiçbir zaman.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Peki bu ülkeden gitmek istiyor musun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sence bu soru mu, cevabını bilerek sorduğunu düşünüyorum. Yoksa ciddiye almayacağım.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Niye kızdın ki her Z kuşağı genci bu ülkeden gitmek istiyor diye sana da sordum belki farklı bir cevap alırım diye sordum özür dilerim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok kızmadım, sadece tarih aşığı biri olarak ülkesine bağlı biri olarak zaten az çok anlamışsındır diye dedim asla gitmem ne olursa olsun ülkemden başka toprağa.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Özür dilemene gerek yok yanlış anlaşılmışım sadece.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim maşallah ne güzel düşünüyorsun öyle ama ülkemizin yaşam şartları malum düzelmesi lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle evet düzelmeli ama elden gelmiyor ki alışmaya çalışıyoruz.

      Yorumla
    • gündüzüngüneşi
      gündüzüngüneşi
      +1 yıl

      İnşallah çok iyi günler biz gençleri bekliyordur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah.

      Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    mis gibi. nasıl yaptın kız. valla helal. senle arkadas olalım senle yardımlasırız bu konularda:D

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl yaptın derken

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      +1 yıl

      ucuz bulmusun yani nasıl buldun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jolly turdan

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      +1 yıl

      bu işler için jolly tura bakalım yani ya da baska turlara. hiç beceremediğim işlerde o yüzden. kimisi yetenekli oluyor bi şekilde ucuza işi kıvırıyor ondand edim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece araştırıyorum bende pek beceremem fiyatını uygun görümce bir bakayım dedim öyle benim de

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      +1 yıl

      bence çok ıyı fıyat. anne ıle zewklı olur mu bılmem ama çok yurumenız gerekecek. sevgili ile gidilcek bir yer daha ziyade. ama güzel bi şekilde rastgelde olsa bulmussun. tebrikler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birden geldi aklıma öyle güzel olur diye şansa çıktı, sevgilim olsaydı umarım ilerde onunla giderim be diyim ki.

      Yorumla
    • endmuhh
      endmuhh
      +1 yıl

      hadi kısmet o zaman:D sevgili herkese lazım:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasip, aynen öyle.

      Yorumla
  • devushka_
    devushka_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    İyi aslında biz üç kişi 1 gece 2 gün kaldık 4,5 bin tl ye patlamıştı. Ki istediğimiz gibi gezemediğimiz halde.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam nerden almıştın sen rezervasyon, ki o paraya yazık daha uygun bulunca bende şaşırdım hem işime geldi alıcak gibiyim.

      Yorumla
  • denklem2a
    denklem2a Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 95%
    +1 yıl

    Bi bungalow icin bile 4-5 bin tl istediklerini busunursek fiyat harika

    Iyi tatiler

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • kendinefendi
    kendinefendi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 74%
    +1 yıl

    Balona binecek misiniz onun fiyatından haberin var mı?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir yorumda söylediler ona binmekti hayal ama benim verdiğim paradan çok fiyatı, inanamadım.

      Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl

    niye o kadar ucuz? içinde yemek kahvaltı var mı?

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yemek var

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kahvaltı da dahildir heralde

    • Üşüyenbuz
      Üşüyenbuz
      +1 yıl

      çok ucuz geldi bana

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ucuz değilde uygun desek bence

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Diğer fiyatlara göre

    • Üşüyenbuz
      Üşüyenbuz
      +1 yıl

      yoo şu hayat pahaliligina göre dedim

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım

  • asfgjfdaf
    asfgjfdaf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 76%
    +1 yıl

    Çok iyi bence güzel olmuş 🤌🥰iyi eglenceler dilerim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim canım sağol gidersek bakalım😊

      Yorumla
  • AFiliYlnzlk
    AFiliYlnzlk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Para bol tabi gidin ohh biriniz de bana ucuzundan indirimli bi yemek alır mısın desem almaz :)

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Paramın boş olduğunu kim söyledi 18 yaşındayım ve ilk işim ilk maaşım bunu da güzel değerlendirmek istedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bol

      Yorumla
    • AFiliYlnzlk
      AFiliYlnzlk
      +1 yıl

      Hayırlı olsun iyi gezmeler :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben kapadokyada yaşıyorum insanlar buraya neden bu kadar ilgi gösteriyo anlamış değilim dağ taş yani bide sizi böyle kazıklıyolar fırsatçılar 😂

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yerinizde olmak isteyenler vardır belki buraya da neden gelirler derim, normal bir şehir ama insan yıllarca olduğu yere gezmek için gelenleri sonradan anlıyor tatlım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani bu kadar abartacak bişey yok bence aşırı derecede merak edilecek bir yer değil dağ taş işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin fikrin, diyemem bir şey.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dağ taş görmeye o kadar para vermek mantık işi değil bana kalırsa

      Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    İki kişilik fiyat mi tek kişilik fiyat mi poncik bu?

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İki

      Yorumla
    • AsabiÖküz
      AsabiÖküz
      +1 yıl

      Gayet iyi bir fiyat poncik. Kaçırma bence

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Cok iyi Eylül de bizde 5 bayan düşünüyoruz otelin linkini atar mısın bi bakayım bende

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belli değil daha jolly turdan baktım ama geziye

      Yorumla
  • JacksonStorm
    JacksonStorm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Balona binme parasınıda ekleyin. Tuzlu gelmesin sonra. Yerli turistler binemiyor diyorlar

    1
    6 Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Balona binmek şartmı

      Yorumla
    • JacksonStorm
      JacksonStorm
      +1 yıl

      @48382727 işte yerli fakir bir turist. Kapadokya'ya kadar gidip balona binemeden dönmüş:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Oraya gidip de balona binmemek saçma. En güzeli o aslında.

      Yorumla
    • JacksonStorm
      JacksonStorm
      +1 yıl

      Fakirler için yere balon koymuşlar binip fotoğraf çektirip iniyorlar 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Komik değil ki bu durum kendi şehrimizde bizim insanımız yararlanmıyorsa ne anladım ben bu işten yazık cidden.

      Yorumla
    • JacksonStorm
      JacksonStorm
      +1 yıl

      İzahı olmayan şeylerin mizahı olur ya o hesap. Rezillik bencede. Ama şu seri numaraya baksana, birde savunuyor fakirleri

      Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok ucuz. Balon turu dahil mi? Değildir. Balon turu kişi başı, 150-200 Euro arası. İyi eylemciler. Biz de Doğu Karadeniz Batum turuna gideceğiz haftaya inşallah. 😃😎

    1
    0 Yorumla
  • Loyall
    Loyall Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    baya uygun bu sadece konaklama mı, turmu anlamadım? yeme içme?

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dahil sanırım evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tur 2 gece 3 gün

      Yorumla
  • sineren
    sineren Takip Et
    Yoda Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl

    Biz iki kişi bir gün kaldık geçen cumartesi 3000 TL, ama lüks oteld., sizin kalacağınız otelde klima yok. Bu yüzden normal fiyat.

    1
    0 Yorumla
  • limonata22
    limonata22 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    2 kişi için uygun bir fiyat. Ekonominin son dönemdeki durumunu düşündüğümüzde otel konaklaması dahil olduğu için iyi bir ücreti var. Kahvaltı akşam yemeği de dahil mi?

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • limonata22
      limonata22
      +1 yıl

      O zaman çok daha uygun olmuş oluyor. Artık bi kahvaltı kişi başı 200 akşam yemeği desen aynı şekil. Gözün kapalı katıl geziye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamamdır teşekkür ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sadece kalma ise çok ama kahvaltı varsa normal.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yemek de dahil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman gayet iyi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    2 gün 3 gece için pahalı fiyat neresi uygun anlamadım.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Parası diğerlerine göre uygun geldi 3000 4000 lerin yanında aynı günler için

      Yorumla
  • tracerr
    tracerr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl

    Fiyat gayet uygun. Deniz kenarı yerlerde basit bir pansiyon veya apartın gecelik fiyatı 1500-2000₺ arası.

    1
    0 Yorumla
  • küçüksevimlibrokoli
    küçüksevimlibrokoli Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    ben 2 gün için o kadar vermezdim, 1 ay tatil yaptım 8000 TL ödedim.

    2
    1 Yorumla
    • cesaretyada
      cesaretyada
      +1 yıl

      Merak ettim bu tatili nerede yaptığını?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben orada yaşıyorum:) Çok fazla Göreme Ürgüp de ise otel boşuna verirsin parayı merkezde gecegili 150 den kalirsin gidiş dolmuşlarla ve gayet uygun Göremeye 10 liraya gidiliyor mesela yardımcı olurum bilgi almak istersen dön bana

    2
    5 Yorumla
    • Coffee34
      Coffee34
      +1 yıl

      Hayat sana güzel, bol bol gezersin)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamamdır çok teşekkür ederim yaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Coffee34 ahaha burada olunva pek ilgimi çekmiyor ya ama güzel yerler tabi turlarim arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Rica ederim ne demek:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🙂🙂

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Normal.

    Gitmişken müzeleri falan da gezmeyi ihmal etme

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gidersek inşallah gezeriz de müzelerin içeriği ne yani ne sergileniyor oradakinde tarihi bir şeyler kültür bakımından var mı müzede

      Yorumla
    • ByToRo
      ByToRo
      +1 yıl

      Ohoo 500-1000 yıllık şeyler var.
      Sen git hoşuna gidecek çok şey var.
      Oraya tarihini anlamaya git, gezmekten keyif alamazsın çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim, gerçekten.

      Yorumla
  • Dördüncümurat4
    Dördüncümurat4 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    • 2379 olsaydı fazlaydı ama 2378 uygun 🙃
    1
    0 Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    şu an ki piyasan onunda pahalı olması şaşırtmadı yani ay kız hayat olmuş pahalı yani

    1
    0 Yorumla
  • Merhametli_Adam
    Merhametli_Adam Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 97%
    +1 yıl

    Rehberlik hizmeti de benden sana hediye olsun 😊

    1
    0 Yorumla
  • Aydamira
    Aydamira Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    İyi fiyat geçen sene bende gezdim çok güzeldi

    1
    0 Yorumla
  • poacayanakk
    poacayanakk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Fiyatına değer ama orada adım attığın an para 🤣 yoksa güzel ücreti de makul.

    1
    0 Yorumla
  • cryptoGuy
    cryptoGuy Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 319 cevap paylaştı.

    en az bir o kadar da orada harcayacaksin merak etme :D

    1
    0 Yorumla
  • Cielos
    Cielos Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Gidin hayatta en güzel sevdiklerinle zaman geçirmek daha sonra imkanın olmayabilir

    1
    0 Yorumla
  • metalheadman
    metalheadman Takip Et
    Xper 3 Yaş: 45
    +1 yıl

    Uygun veya değil !! Ölmeden önce görünmesi gereken yerler arasında. Fırsatı kaçırma

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaçırmayacağım teşekkürler.

      Yorumla
    • metalheadman
      metalheadman
      +1 yıl

      🔥

      Yorumla
  • WhiteHeart_
    WhiteHeart_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kapadokya nedir yaa.. Hiç sevmediğim bir yer. Tercih meselesi.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tercih, aynen öyle.

      Yorumla
  • yunicosta
    yunicosta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    İlk maasinla annenle tatile gitmen takdire şayan tebrik ediyorum 🖐️

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim babamı da götürmekti niyetim ama çalışıyor maalesef onun için güzel bir anı kalsın istedim.

      Yorumla
  • KocaBebe59
    KocaBebe59 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Biz kardeşimle ödedik 4 ünde gidiyoruz uygunmuş ama seninki 😀

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bende diğerlerine göre dedim uygun bu bakınca

      Yorumla
    • KocaBebe59
      KocaBebe59
      +1 yıl

      Hangi firma 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jolly tur

      Yorumla
    • KocaBebe59
      KocaBebe59
      +1 yıl

      Harbi mi ya bizde öyle 😀 Tarih ne zaman?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 eylül ama kesin değil daha bakıyorum

      Yorumla
    • KocaBebe59
      KocaBebe59
      +1 yıl

      4 Eylül İstanbul çıkış alın beraber gidelim 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen o zaman git gidersek biz gideriz

      Yorumla
    • KocaBebe59
      KocaBebe59
      +1 yıl

      Peki 🙂

      Yorumla
    • KocaBebe59
      KocaBebe59
      +1 yıl

      Takip atarsan geziyle ilgili bilgilerini dinlemek isterim 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerek yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geziyle ilhili bilgim de yok bu kadar

      Yorumla
    • KocaBebe59
      KocaBebe59
      +1 yıl

      Tamam 🙄

      Yorumla
  • sakaloov
    sakaloov Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Gayet uygun bir fiyat bana da link verirsen sevinirim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jolly tur dan baktım senin memleket neresiyse oradan çıkışlı bakabilirsin

      Yorumla
  • feminenoğlan
    feminenoğlan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence çok ucuz daha benn yeni yurrdisi tatilime 50 bin ödedim bu arada yurtdisini da tavsiye ederim

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yurt dışı benlik değil elimde olsa belki giderim ama önce kendi ülkemi baştan aşağıya gezip görmek istiyorum, gitmek istediğim bir çok şehir var doğuda.

      Yorumla
    • feminenoğlan
      feminenoğlan
      +1 yıl

      Yine senin tercihin ama doguda calisiyorum doguya uğramam bilem 😀 ama kapadokya cok guzel

      Yorumla
  • İsimsizzz01111
    İsimsizzz01111 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çok pahalı keşke 4 5 gün olsa o fiyata değer derdim

    1
    4 Yorumla
    • İsimsizzz01111
      İsimsizzz01111
      +1 yıl

      Ayrıca kapandokya yerine Karadeniz ege turuna gitseniz daha olur kapadokyada taştan başka bişey yok görsel için oraya gitmeye değmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte herkes o güzellikleri fark edemez, taş topraktan ibaret değil. Neyse sen Karadenizi tercih edersin onlar da bana ters.

      Yorumla
    • İsimsizzz01111
      İsimsizzz01111
      +1 yıl

      Aynen öyle iyi tatiller

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Selamnaber2022
    Selamnaber2022 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Kapodakya da tatil düşünemiyorum ya. Defalarca gittigim için çekici De gelmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İyi benim memleketim orası çiftliklerimiz konağımız var memleketimi özledim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İyi bence.. ben doğa için bı yer baktım tek gece 1500 ve bungalov her şey senden.

    1
    0 Yorumla
  • cesaretyada
    cesaretyada Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Konsept nedir, oda kahvaltı mı sadece

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jolly turdan baktım baya gezilecek liste var, yemekler de dahil.

      Yorumla
    • cesaretyada
      cesaretyada
      +1 yıl

      Çok iyi bir fiyat, şimdi normal bir pansiyon bile kişi başı 400-500 TL alıyor oda kahvaltı sadece, tur ise kaçırma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tur evet daha belli değil ama olursa gidicez inşallah

      Yorumla
    • cesaretyada
      cesaretyada
      +1 yıl

      Böyle bir fırsatı degerlenidrmek gerek , eğer giderseniz şimdiden iyi eglenceler ve izlenimlerini benimle paylaşırsan sevinirim, gelecek yılki planlarim arasında çünkü Kapadokya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler bilmiyorum gidersek umarım paylaşabilirim

      Yorumla
    • cesaretyada
      cesaretyada
      +1 yıl

      Teşekkür ederim yinede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • benkendall
    benkendall Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    Otel de dahildir umarım?

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dahildir turla gidiyoruz sonuçta otel parası mı vericez birde canım

      Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Yetmez ekstra harcamalar da olacaktır rahat 5000

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abartma bence bu paraya tonla yer gezdirecekler zaten yemeği de dahil içinde ekstra bir kaç hediyelik güzel şeyler eşyalar alsam bir de atlara binsek balonu es geçtim zaten normal gezi sonuçta ama 5000 de saçma geldi

      Yorumla
    • seymabasu1
      seymabasu1
      +1 yıl

      Tamam balona bilmeyeceksen bir şey diyemem ama her şey çok pahalı demek istediğim bu yani garanti olarak yanında bulundur diye söyledim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım anladım teşekkür ederim

      Yorumla
    • seymabasu1
      seymabasu1
      +1 yıl

      Rica ederim 😌

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🙂🙂

      Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Evleri magara gibiyse bunalirum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlayamadım

      Yorumla
  • Oskibey
    Oskibey Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Balonada binin balona🔥😉

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fiyatını bir yorumda söylediler de çok istediğim şeyin bu kadar pahalı olmasını beklemiyordum

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Kaç paraymiş balon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2700 dediler

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Ohaa haa. 2.378 verdin birde üstüne 2700 mü vercen çüş yani, o paraya iki gün daha tatil yaparsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende böyle şaşırdım beklemiyordum o kadar fiyat kendi şehrimizde balona bu kadar para vermeyi açıkçası, cidden öyle o paraya tatil yapılır balona verilecek parayla.

      Yorumla
    • Emre3558123
      Emre3558123
      +1 yıl

      Anlaşmalı turlar var. Balon yanında olan turlar. Onları bulamadin mi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok bu uygun gelince bakmadım diğerlerine

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Otel yeme içme dahil mi? Hangi tarihte gideceksiniz birde☺️

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet dahil baktım sen diyince şimdi tekrar, 2 Eylül ama belli değil daha işte bizim canım bakıyorum daha bir yanlışlık olmasın diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Farklı tarihlerde turlar götürüyor onunla mı gideceksiniz bende araştırıyorum gitmek istiyorum da bence fiyat çok iyi ☺️kaç yaşındasın bende gideceğim de annemle gitmek istemiyorum asla😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jolly turdan baktım canım ben 2 Eylül çıkışlı buradan bana da iyi geldi fiyat, 18 yaşındayım. Benimde ilerde büyük bir karavan ile gap turu hayalim var. Şimdilik gitsem annemde mutlu olur diye plan yapıyorum kendim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben de tum turlara baktım ama 1 2 öğün yemek karşılıyorlar birini kendin karsiliyorsun. birde müze vs giriş ücretleri ekstra veriyorsun. ben arkadaşımla gitmeyi tercih ediyorum annemle olmaz 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim de arkaşdımla gitme şansım olsaydı keşke, ama o işler öyle olmuyor daha burada dışarıya çıkmaya karışıyorlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kim karışıyor? Arkadaşınla gitmene ailen mi izin vermiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vermezler evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim arkadaşlarım ailesi de öyle 😒😂hangisiyle gideceğim bilmiyorim 🤭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ailesi sıkmayanlardan birini seç kafanız rahat olur en azından benim gibiler için durumlar can sıkıyor izin alana kadar kavga ediyorsun

      Yorumla
  • TuzluKaju
    TuzluKaju Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok pahalı maalesef (her şey gibi)

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama her şey pahalı diye de hiçbir şey yapamayacak mıyız, mecbur bazen kaçamaklar lazım ha şimdi ha sonra.

      Yorumla
    • TuzluKaju
      TuzluKaju
      +1 yıl

      Haklısın çok keyifli geçer umarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim canım sağol gidersek umarım

      Yorumla
  • pieta5
    pieta5 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl

    Çok iyiii link at biz de gelelim annemle 🤭

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Jolly turdan baktım sizin memleket nereyse bakın oradan çıkışlı uygundur belki gene

      Yorumla
  • uomoitaliano
    uomoitaliano Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 61%
    +1 yıl
    Tatil & Seyahat konusunda 517 cevap paylaştı.

    Konaklama bodrum katında mı

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alaka

      Yorumla
    • uomoitaliano
      uomoitaliano
      +1 yıl

      Fiyat baya iyi de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende şaşırdım ilk baş ama diğer yerlere göre iyi geldi

      Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    2 gece, 3 gündüz orayı gezmeye yetmez.

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elimde olursa ilerde baştan aşağıya dilediğim gibi karavan yapmak istiyorum. Şimdilik böyle ama yine de gidersem tadını çıkarmaya çalışıcaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yine de listedeki yerlere göre baya bir yer gezdirecekler. Yeterli gibi göründü gözüme.

      Yorumla
    • Ildır35
      Ildır35
      +1 yıl

      Kısa kısa oluyor öyle hiçbir şey anlaşılmıyor.
      Benden size en önemli uyarı ; Mutlaka Müze Kart çıkarın. Orada bir çok müze ve ören yerinde geçiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Müzeleri sevmem pek ama içeriği nasıl yani nasıl bir müze

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gidersem eğer belli değil daha aklımda bulunsun onun için sordum

      Yorumla
  • 48382727
    48382727 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Çok iyi. Birdahakinede mardine gidin

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fiyatlarına baktım onlar uçmuş ama çok istiyorum, gap turu.

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Hayırlısı be knk

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Buna katılmayan neyin kafasını yaşıyor anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neye katılmayan

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Görüşüme bir kişi katılmamış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • uzgunbebis
    uzgunbebis Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    İyi fiyat günü 1189a geliyor çoğu yer en kötüsü 1 500 dan başlıyor iyi tatiller kafanızı dinleyin tatil iyi gelicektir 🌞🌟

    1
    0 Yorumla
  • asilkadin06
    asilkadin06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 95%
    +1 yıl

    Hangi otel fiyati iyi

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakıyorum daha sadece jolly tur için girdim oradan bakabilirsin

      Yorumla
    • asilkadin06
      asilkadin06
      +1 yıl

      Tesekkurler ben ets den bakıyordum daha pahalı çıktı da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım oradan bir bak derim kalkış yeri vardır hem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim,

      Yorumla
  • Teesir
    Teesir Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 41%
    +1 yıl

    Dikkat et dolandırılma fiyat çok komik çünkü

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden komik 2 gece için uygun değil mi kişi başı 1189

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onca yeri gezdirecekler ne kadar olacak fiyat diğerlerine göre uygun geldi

      Yorumla
    • Teesir
      Teesir
      +1 yıl

      Ben en son gittiğimde kişi başı otele 3200 TL artı ulaşım ücreti ödemiştim. Bir de buna benzer bir fırsat yakaladığına inanip dolandırılan bir arkadaşım oldu. Ucuz etin yahnisi mevzusu geldi aklıma ondan uyarmak istedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tamamdır teşekkür ederi iyice bir bakayım

      Yorumla
    • Teesir
      Teesir
      +1 yıl

      Rica ederim şimdiden iyi tatiller prenses

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
  • rguner
    rguner Takip Et
    Xper 2 Yaş: 42
    +1 yıl

    Bence şu anki ortamda hiçbir şey değil yani bana göre

    1
    0 Yorumla
  • bbanabirazrenkver
    bbanabirazrenkver Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    +1 yıl

    1500 tl de balona binis ucreti ni kat. Oraya giddiyorsan balon la gezmek icin gidiyorsundur sonucta

    1
    2 Yorumla
    • bbanabirazrenkver
      bbanabirazrenkver
      +1 yıl

      1 kisi ucreti

      Yorumla
    • poyraz_karayel
      poyraz_karayel
      +1 yıl

      200 Euro tek kişi fiyatı evet maalesef böyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Çok ucuz ama nereden gideceksiniz.

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Soruyu sormuşsun ama bu kadar insana bir cevap vermemişsin. Hayret..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet, ucuz, pahalı, bedava yani bunlara ne cevap vereyim 100 e yakın yorum var herkese tek tek teşekkür mü etmemi bekledin soruma fikrini belirtip soru soranlara zaten cevap verdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana da vereyim cevap soru sordun ya eskişehirden gideceğiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sanada cevap vermişssin. ? Size mi?
      Eskişehir'den fiyat uygun Hafta sonu gitmiştim 1 gece geçen yıl 450 tl idi.
      En azından sorulara teşekkür etmelisin ilgilendikleri ve yorum yazdıkları için, İnsanlar bunu bekler. Yardım edildiğinde veya bilgi verildiğinde memnuniyet dile getirilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      www.oksijentravel.com/kapadokya-turu-2-gece-konaklamali-89
      Bu tur ile gitmiştim Eskişehir'den de Yolcu alıyorlar. Fiyatlarına bakabiirsiniz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hepsine gülerek tebessüm ettim emojilerle bütün yorumlara bakarsan. Ben geziyle ilgili bilgisi olanlarla zaten konuştum, teşekkürü anlayan anlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sana da teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende verdiğim bilgiler için SANA da teşekkür ederim.
      Rica ederim ne demek. :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kişi başı 1050ye gittim ben

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      TURLASANA. COMDAN GİTTİK BİZ OTELİ DE HAVUZLUYDU
      2. GÜNÜN GEZİSİNDEN SONRA ERKEN DÖNÜP OTELİN HAVUZUNA DA GİRRDİK
      OTELİ DE AŞIRI AŞIRI İYİYDİ. ORTAMI DA ÇOK GÜZELDİ BEN ÇOK MEMNUN KALDIM. BİR BAK İSTERSEN SENDE

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim canım bir bakayım şimdi sağol.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama hangi şehir çıkışlıydı sizin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İstanbul balım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım tamamdır

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    kız yazık o paraya içim açıdı

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden yazık olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      pahalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha pahalı fiyatların yanında bilemedim bu iyi geldi gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hım anladımm iyi eğlenceler o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
  • Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Tatil & Seyahat > Sorular > Kapadokya'da 2 gün 3 gece için annemle 2.378 TL ödeyeceğiz. Sizce nasıl?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Umreye giderken yanımıza ne kadar para almak gerek? 14 cevap verildi
İki haftalık Bodrum tatili için yanıma ne kadar para almalıyım? 12 cevap verildi
Göcek'te tek kişi 1 gece için 56000 TL otel ücreti öder misin? 18 cevap verildi
2.500 TL ile 3 gün tatil yapılır mı? 3 cevap verildi
2 kişilik tatil kaç paraya patlar? 21 cevap verildi
Alaçatı'da küçük bir gezi için ne kadar para ayırmalıyız? 3 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨