
- Bu ayın 25 inde arecibo porto rikoya gidecem vakit olursa birazda tatil yapacağım insallah.
Sizin tatil yapmak için yurt dışı hayaliniz var mi?

Sizin tatil yapmak için yurt dışı hayaliniz var mi?
Tatil değil, karayollarında arabayla gezmek hayalim... Ülkelerin yüzölçümlerine göre 1 ayda en az 1, en fazla 5 ülke gezmek isterdim. Örneğin Fransa'yı gezmesi 1 ayı bulursa, Balkan ülkelerinin 4'ünü 1 ayda rahatlıkla gezerim gibi. Tek şartım, en az 25 bin € param olmadan Avrupa'yı gezemem. Tek bir ülke gezecek olursam, en az 2.500 € şartım var. Daha da ilginci, orta kasa Renault 9 Broadway arabasıyla Avrupa turu ve hiçbir işitme engellinin yapamadığını yapmak hayalim.
Kırım'ı çok beğenmiştim. Hem tatil yapmak için hem yaşamak için harika bir yerdi. Oralarda bir söz vardı: Ukrayna'nın en güzel yeri Kırım, Kırım'ın en güzel yeri Sivastopol diye. Sivastopol, Balaklava ve Yalta tatil yapmak istediğim yerlerdi.
Cevap
22Cevap
Evet isterdim tabi ki
Yolun açık olsun 🌊 😃
Hayır böyle hayalim yok. Önce Türkiye'nin tadını çıkarayım da.
Evet 😬
yurt dışında çok tatil yaptım.
aralık ve ocak aylarında denize bile girdim.
üstelik suyu sıcak olan denizlere.
ekvator ve güney yarım kürede.
Yapma fırsatı bulmuştum isveç ve çok kısa norveç ziyareti ve muhteşemdi. Sanada şimdiden iyi tatiller.
Bu arada sayfanda okudum teknik ressammışsın. Az biraz tanımak sohbet etmek isterim mümkünse.
Sevgiler
Ben yurtdisinda dogdum ve yasiyorum.. guzel bir yer. Is icin mi?
Eğer dilini bilmediğim bir ülke ise hayır. Ayrıca bilmediğim bir ülkede nerelere gideceğim hakkında bir fikir sahibi olmam gerekir.
Hayır ya yurtdışına çıkamam, yapamam oralarda. Anca yurt içi olur.
Tatil için yurtdışını çok istiyorum inş birgün.
Türkiye sarmıyor.
Yurtiçi tatile önem veriyorum. Paraya göre değil, yabancı yerlerde yiyecek ve iklim zorluyor beni
Ben Baliyi çok merak ediyorum. Umarım doğallı bozulmadan gidebilirim :)
Bali Adası olabilirdi 🌲🍀🏊
Evet, pattaya gitmeyi çok isterdim
Hiç bir zaman, güzel ülkemi hiçbir yere değişmem
Ay soru mu bu, tabi kii
Türkiye planım var olursa
Yakutsk a kış tatili planım mevcut
Tabii efendim tatilde balkon tarafına gececem
10 ülke var gözüme kestirdim ama dolar
Çook
İsterdim evet, Hawaii güzel seçenek mesela
Evet ben de planlıyorum ama olur mu bilemem
Hayır diyen oldu mu?
Evet isterdim
İsterim
Hemde cokkk ama kim götürecek😂
Para olsa evt iş arıyoruz işte
İstemem
Evet
İsterdik götürcen mi
Güzel olurdu
Evet
Evet
Evrt
Evet isterdim
İstemem diyen saftır
Evet keşkeee🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?