
Valla bence millet hava atmak için tatile çıkıyor, stres atmak için değil. İşleri güçleri şov olmuş.

Valla bence millet hava atmak için tatile çıkıyor, stres atmak için değil. İşleri güçleri şov olmuş.
Fotodaki yer, Gümüşlük Merkezde yolun kenarında “kendin topla kendin ye “ tarzı bir çilek tarlası vardı, oraya benziyor. Neyse önemli değil o;
Ben bu milleti anlamıyorum. Bodrum Yalıkavak’da tripleks yazlığımız var, hava atacak olsam ben atarım. Geçen yaz 4 ay oradaydım ilkbahar yaz orada geçirdim, yaptığım tatili~vakit geçirmeyi sayılı insan geçirebilir/karşılayabilir. Ama bunları gösteriş gibi göstermeye çalışanlar var. Sanki tüm hayatı boyunca oralardaymış gibi hep elit takılıyormuş gibi… Öyle insanları görünce biraz gülüyorum biraz da komik buluyorum. En fazla 3-4 gün kalabiliyorlar ve 1000-2000 fotodan az foto video çekmiyorlar o kısa zamanda 5-10 sene kullanmak üzere 😀😀
6 aylık maaşını 1 hafta tatil için sırf kendi reklamını yapıp diğer kızlara hava atmaya çalışanlar mı dersin, Escort sitelerinde işini yürütme amacıyla sermaye fotoğrafı olarak kullananlar mı dersin, zengin avcılığı için kullananlar mı dersin, Zar zor kazandığı parayı böyle harcayıp sonra ödemek için kredi çekenler mi dersin, o fotoları çekmek için aldığı telefona verdiği parayı kredi ile alabildiği için bir türlü ödeyemeyenler mi dersin…. Hayat kolay değil, para kolay kazanılmıyor. Ama insanımız maalesef çalışmadan kazanmanın, hazır yoldan bir zengin kafalamanın; o da olmazsa en azından namını yürütmenin peşinde. 😀😀😂
Gösterişsiz ve sakin bir hayat yaşamak en iyisi.
Askerde çok uzun süreler tuşlu telefon bile kullanmadım ben dünyadan uzak kalıp huzur bulmak için, millet nelerin peşinde…
Benim değil. Tatile çıktığım zaman bir veya iki tane story atarım onun dışında hiç atmam. Zaten normalde de sevmem. Sakinleşmek için, huzuru bulmak için, eğlenmek için tatile giderim.
Cevap
8Cevap
Olabilir ya da ilgi görmek
Heheb starbuckstan kahve alıp hemen oradan resim atıp akşama kadar oturup bedava internet sömürenlerden başka ne beklenirki gösterişşşş uğruna kredi bile çeker millet. 🤣 Geçen gittim ye iç sohbet kalktık 2 saat bile sürmedi, kasıyer diyorki şu diğer müşteriler kovmasak kapanış saatinde çıkmayacaklar.
Zaten çokta öyle şovenist mekanlara girme huyum yok o bölgede başka kafe yoktu
Kesinlikle öyle. Konuştursan herkes açlıktan kırılıyor ama çoluk çömbelek herkes Antalyada Muğlada İzmirde.
Tatilini yaşayıp dönseler neyse, 85 tane story, post tatil sonrası da 45 tane gönderi atmadan rahat etmiyorlar.
He bir de bunun kışta atılacak 20-30 tane rezervi var. "Yaz gelsin artık ya" başlıklı
Herkes oyle degil biliyor musun
Aslinda cogu insanin size gosteris yapmak umrunda degil.
Birçok insanın tatil amacı hava atmaya yönelik olmaya başladı özellikle zengin kesimde
Surekli story atmakla tatili yapamiyor sadece paylaşım yapiyorlar 🤣
Ani kaciriyorlar işte
olabilir, şu an günümüzde böyle. hayır diyenler paylaşımdan ziyade anı yaşayanlar zaten.
Tatil kendine vermiş olduğun en güzel hediyedir. Kimisi dinlenir, kimisi keyfini çıkarır, kimisi şov yapar...
evet bodruma gidenler özellikle
Gider gitmez Story çekiyorsa bence öyle
Tatile çıksam telefonu elime almam
Olabilir ben değil ama
Tatil yapıp havalarını atıyorlar
Zaten öyle
Olabilir
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?