Tatil & Seyahat Yıllar sonra denizdeyim. Kimler deniz tadını çıkarıyor? Alpercan006 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Yillar sonra denizdeyim. Dalga sesi ve ayaklarının kuma deymesi bu keyif paha bicilemez? Güncellemeler+1 yıl Denizde olmanin tadı başka ya Yıllar sonra denizdeyim. Kimler deniz tadını çıkarıyor? Cevapla Deniz Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. Yıllardır gitmedim 0 0 Yorumla
LasTRomaNces Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 88% +1 yıl Ben o işi geçen ay yaptım, şimdi hayallerimde yaşatacağım😁 0 1 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Ankara da yaşamanın ses avantaji. Sanırım benimde öyle olucak Yorumla
sevilöncü Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl offff çok özledim çocukken hep menekşe sahile giderdik şimdi adım atılmıyor 0 2 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Çocukken bende çok giderdim buraya en son 20 yıl olmuştur geleli Yorumla Alpercan006 +1 yıl Kalabalık olmasın diyede hafta içi geldim Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Biraz dalga var herhalde nerenin denizi burası 0 5 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Evet şansıma dalgalı ama yine iyi geldi. Tekirdağ. Marmara denizi Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Hımm güzelmiş Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Huzur veriyor demi haha Yorumla Alpercan006 +1 yıl Evet insanlar yavaş yava gidiyor ama tam güzel saatleri bence Yorumla Alpercan006 +1 yıl Sen nerden merak ettim Yorumla
GeriDöndümBebek Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 32% +1 yıl Ben de keyfini çıkarıyorum deniz şahane 0 1 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Ya burada dalga var sansima Yorumla
Coffein Takip Et Master Yaş: 41 , eic 33% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 478 cevap paylaştı. Harika görünüyor enjoy 🖐️ 0 1 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Sağol da Enjoy nedemek 😜 Yorumla
ZodiacK Takip Et Master Yaş: 29 , eic 74% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 693 cevap paylaştı. Geçen kız arkadaşımla gittim keyfini çıkardım. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl water from abyss mother of craftsman 0 2 Yorumla culturebeyfendi +1 yıl Komiksj Yorumla Alpercan006 +1 yıl Ne alaka Yorumla
Akiyama_ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Hiç gitmedim bu sene 0 1 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Biran önce git önüne çıkan her fırsatı degerlendir derim Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Neden yıllar sonra 0 1 Yorumla Alpercan006 +1 yıl Pandemi ve iş yoğunluğu diyelim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yıllardır gitmedim
Ben o işi geçen ay yaptım, şimdi hayallerimde yaşatacağım😁
Ankara da yaşamanın ses avantaji. Sanırım benimde öyle olucak
offff çok özledim çocukken hep menekşe sahile giderdik şimdi adım atılmıyor
Çocukken bende çok giderdim buraya en son 20 yıl olmuştur geleli
Kalabalık olmasın diyede hafta içi geldim
yok çalışıyoruz biz :)
Biraz dalga var herhalde nerenin denizi burası
Evet şansıma dalgalı ama yine iyi geldi. Tekirdağ. Marmara denizi
Hımm güzelmiş
Huzur veriyor demi haha
Evet insanlar yavaş yava gidiyor ama tam güzel saatleri bence
Sen nerden merak ettim
Ben de keyfini çıkarıyorum deniz şahane
Ya burada dalga var sansima
Harika görünüyor enjoy 🖐️
Sağol da Enjoy nedemek 😜
Geçen kız arkadaşımla gittim keyfini çıkardım.
En son geçen sene gittim
water from abyss mother of craftsman
Komiksj
Ne alaka
Hiç gitmedim bu sene
Biran önce git önüne çıkan her fırsatı degerlendir derim
Neden yıllar sonra
Pandemi ve iş yoğunluğu diyelim
maalesef