Güncellemeler
+1 yıl
kalbalık olmayacak ama böyle istanbuldaki gibi insan görmekten başka bir şey görünemiyor olmasn
Güncellemeler
+1 yıl
dün ki hafta içinden bahsediyoruz, Kadıköye ayak basmamızla geri kaçmamız bir oldu. adım atılmıyor. özellikle ergen tayfanın dolduğu bir yere dönüşmüş semt. büyük okyanuz dalgası gibi her yerden insan dalgası akıyor üstünüze. Böyle olmasın diyorum işte ben de
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ayvalıktayım burası gayet iyi hem turistik bölge olması açısından, yerli halk dışında kimse kimseyi tanımaz gayet te güzel biyer diyebilirim
kalabalık dğeil mi
İstanbul kadar değil, zaten deniz şehrin ortasında, kalabalıktan sıyrılıp tadını çıkaracağın, kendini rahat hissedeceğin bir sürü yer var sezon olması nedeniyle biraz kalabalık normalde o kadar değil yani
Evet büyük ihitmal buranın kışı gibidir max
Bi tık aşağı bile olabilir, gereksiz insan kalabalığı yok :)
Ne alaka şimdi İstanbul
😕😕😕
Abla modaya iniyorum içkimi alip tertemiz esiyorda gitar calan gencler muhabbet sohbet ne bilim bos yazmissin gibi
ha işte sizlerden geçilmyor
Tamam abla git sen köyüne orada rahat edersin
ben senden önce burdaydım. Kadıköyün 20 sene öncesini de bugününü gördüm
bu semt eskiden elit bir semtti. şimdi içkisini içip şişesini ortada bırakan bilinçsiz gencolarla doldu. maaleseffff
Abla git rahatsiz oluyorsan surilerden afganlardan olmuyorsun türkc gençlerinden rahatsiz oluyorsun anlamadim neyin kafasi ya
anlayamazsın genco. buraların nasıl değiştiğiini, eski entelktüel kitleden de eser kalmadığını bilmiyorsun çünkü.
neden son şehir İstanbul ?
insan vucüdundan şehir göremiyorsun çünkü. iğne atsan yere düşmüyor yazın İstanbul'da
Ben seviyorum kadıköy bölgesi özellikle geceleri acayip keyifli oluyor eğlence içki manzara her şey var
😕😕😕😕
İzmir, Muğla, Antalya, Aydın
gel BOLU'ya hayatını yaşa :)
bence İzmir bu konuda en rahati
Mersinnnnn
İzmir olur
midyat mardin