Tatil & Seyahat Yaşamın stresinden uzak ormanda yaşamak ister misiniz? Don_Kişot_ Takip Et Yoda Yaş: 38 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Teknoloji olmadan taş devri zamanındaki gibi..Günaydın ☀️ Yaşamın stresinden uzak ormanda yaşamak ister misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 22,7b cevap paylaştı. İsterdim 0 0 Yorumla
Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Hayır, istemem. Doğayı severim. Huzur verir. Ancak alıştığım şartları ararım. 1 0 Yorumla
Pinkroof- Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Şehrin yakınlarda olduğu, istediğim zaman şehre gidip gezebilceğim tekrar döneceğim internetin bulunduğu bir ormanda yaşamak isterdim😂 1 3 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Olmaz kabile yaşamı olacak 🙂 Yorumla Pinkroof- +1 yıl Sıkılırım biraz😊 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl İlk başlarda sıkılma olur zamanla alışır insan 🙃 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et Master Yaş: 36 , eic 67% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 351 cevap paylaştı. Orman iyidir ancak gezmek için, öyle tüm hayatımı orada geçirmek istemem. Sıkılırım çünkü ya. 0 0 Yorumla
MuscleKing_T Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Kesinlikle isterim. Sürekli kamplara kaçıyor olmam sırf bu yüzdendir. 0 0 Yorumla
SakarIQ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Tarzan gibiyim zaten ormanda tarım arazisi olursa olur birde ufak çaplı teknoloji olcak 0 0 Yorumla
cheekystaff Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 325 cevap paylaştı. hayır asla.. bazen zorla pikniğe filan götürüyorlar acayip daralıyorum. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ormanda yaşamak isterdim ama azıcık teknolojide olsun 😅 0 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Teknoloji olmayacak şekilde 🙂 olsada çekmez zaten Yorumla
_Bendis-_- Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İstemem ben örümcek görünce felç geçiriyorum 😂 0 1 Yorumla Don_Kişot_ +1 yıl Alışırsın 🙂 Yorumla
ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ben isterim çok isterim ama belli bir süre 0 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Ormanda bir ağaç olarak yaşamak isterim 🌳🌳 0 1 Yorumla cheekystaff +1 yıl şaka mı Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,1b cevap paylaştı. Sanırım hayır 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İsterdim
Hayır, istemem. Doğayı severim. Huzur verir. Ancak alıştığım şartları ararım.
Şehrin yakınlarda olduğu, istediğim zaman şehre gidip gezebilceğim tekrar döneceğim internetin bulunduğu bir ormanda yaşamak isterdim😂
Olmaz kabile yaşamı olacak 🙂
Sıkılırım biraz😊
İlk başlarda sıkılma olur zamanla alışır insan 🙃
Orman iyidir ancak gezmek için, öyle tüm hayatımı orada geçirmek istemem. Sıkılırım çünkü ya.
Kesinlikle isterim. Sürekli kamplara kaçıyor olmam sırf bu yüzdendir.
Tarzan gibiyim zaten ormanda tarım arazisi olursa olur birde ufak çaplı teknoloji olcak
hayır asla.. bazen zorla pikniğe filan götürüyorlar acayip daralıyorum.
Ormanda yaşamak isterdim ama azıcık teknolojide olsun 😅
Teknoloji olmayacak şekilde 🙂 olsada çekmez zaten
İstemem ben örümcek görünce felç geçiriyorum 😂
Alışırsın 🙂
Belki belli bir süre olabilir.
Ben isterim çok isterim ama belli bir süre
Ormanda bir ağaç olarak yaşamak isterim 🌳🌳
şaka mı
evet ama ayi kurt yilan olmasin
Teknolojiye alistik artik olmaz 😀
Sanırım hayır
internet olursa evt
Hayır. Sakin hayat bana göre değil
Eveeet
Orman güzeldir
Hayir