Siteden kiminle/kimlerle hangi manzara eşliğinde tatil yapmak isterdin?


Deniz kum güneş tatilinden sonra şöyle huzurlu bir ortamda vakit geçirmek isterim

@üyescikss tek olmaz zaten seninle birlikte gideriz 😂 dağ evi dönüm noktası biliyorsun 😂
@üyescikss ahgds😂 yıllar geçsede akıllarda
hocam bu ara tatil olsun da nerede nasıl olursa olsun modundayım ama seni kırmayayayım ufak bir betimleme yapayım
akdeniz kıyılarında hafif esintili biraz ağaçlı biraz güneşli bir koyda soğuk bir içecekle şezlongda uzanmalık bir tatil istiyorum şu saatlerde
Ben tatil sevmemki komik olacak ama
Yok neden komik olsun herkes sevmek zorunda değil

Yaa muhteşem bir manzara be 😊
😌
Cevap
18Cevap
Deniz manzarası ve sevgilimle

Böyle 😊
Yaa ne kadar güzel bir yer 😊
Onun gözlerinde olan manzaraya bakarak yapmak isterdim. Ama bu imkansız sanarım💔💔
Aga be 🥺
Site kalsın siteden istemiyorum😀 arkadaşlarımla deniz kenarında bir düğüne gitseydik iyi olurdu🤝
Sitedekilerden bir halt olmaz 😂
Öyle deme alınırım👸
Erkek olarak dedim ben hemcinslerimin çoğundan bir halt olmaz 😄
Haklısın...
Tatilden yeni geldim , evimde tavanı izlemek istiyorum..
Tatil yormuş anlaşılan
Of ütü çok berbat bir iş ya bir tarafı olur diğer tarafı kırış kırış ☹️☹️
Benim foto, videomu çekemez. Aşırı kızar ve rahatsız olurum.
Fotonu çekmeyecek ki tatil yapacak
Aaa hahahahahah ay çok güldüm, kusura bakma. Başka soruya yazdım ama neden buna gitti nasıl oldu anlamadım hahah
Afalladım acaba yanlış bir şey mi sordum diye düşündürtdün alemsin ya Uranüslü kız djsjs
Sorry gral bey sjsjs
Sorry’n kabul edildi sjsj
sitedekilerden banane ailemi alırım. ailemle sessiz sakin bir yerde, full deniz manzarası olan bir evde olmak isterdim.
Görsel iyiymiş orada olmak isterdim güzel bir kız olsaydı yanımda iyi olurdu görseldekini pek beğenmedim
Ormanda kamp yapmak isterdim sessiz sakin, kafamı dinlemeye ihtiyacım var
Çok yakışıklı çok seksi erkeklerin olduğu bir manzarada
Saklıkent'e gidip ağaç üstü bungalov evin birinde kitapların arasına dalmak.
Sevdigim insan yanımda olduktan sonra tatil yeri fark etmez benim en güzel manzaram o olur zaten.
Maldivlerdeki cennet manzaraları eşliğinde bir tatil hiç fena olmazdı..
Antalya Bursa sahilinde gerçi onun olduğu heryer bana cennet gibi zaten @Coraline-0 ❤️🤍
Tatilimi yaptım. Ama yinede güzel dizayn edilmiş bir şehir manzarasını her zman severim.
Manzaram o olsaydı en güzel tatil olurdu benim için 😏
Vaov bir romantik üye daha djsj
Çok odunum aslında ama bir istisna oldu 😀
Kalabalık olmayan bir ortamda denizde tatil yapmak isterdim sevgilimle
Ama sevgilim yok orası ayrı mesele
Sevdicek manzaralı olursa iyi olur
Yaa ne kadar romantik bir üye djdj
Evet romantik olmak iyidir
Şu an tatil havasında değilim..!
Neden Sezen
Kuzey ışıkları hoş olurdu.
Bence de
Ayaklarım denizdeyken gün batımı manzarasını izlemek isterdim
şöyle bana uyan biriyle ten tene uzanmış sahilde denize karşı süper olurdu
Yanımda güzel Tatlı bir hatun olsun Yeter 😂😂🤣
Tatilden döndüm şu an istemiyorum😃
deniz manzarası olmalı yüzmesekte olur
İstemem sadece uyumak..
Tatil olsun farketmez 😅
Sessiz sakin temiz hava.
Hawai yeşilliklerinde oturmak isterdim..
Şeyma Subaşı ile Miami de
Havuzdan denize bakacak bir manzara isterdim
kuzey ışıkları yeterince güzel bi manzara olurdu
Kızlarla kamp
Ah seni gidi 😄
deniz dağ
Karimla
Resimdeki gibi
Deniz kum güneş
Ada da tatil gibisi olmaz
Şeyseller de.
Gün batımı
Halime aşkomla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?