Kız arkadaşım, kızlı erkekli arkadaşlarıyla tatile gidiyor ve beni davet etmedi. Üzülmekte haksız mıyım?

Yalandan da olsa "gelir misin" dese zaten gitmezdim, onu bile demedi. Bozuldum biraz. Haksız mıyım?

Kız arkadaşım, kızlı erkekli arkadaşlarıyla tatile gidiyor ve beni davet etmedi. Üzülmekte haksız mıyım?
Cevapla