Bugün güzel bir tur yaptim tam anlamıyla harikaydı keyifli günleriniz olsun inşallah...




Benim için mükemmel bir gündü☺☺😍
Bugün güzel bir tur yaptim tam anlamıyla harikaydı keyifli günleriniz olsun inşallah...




Benim için mükemmel bir gündü☺☺😍
Bir yıl Harbiye'de oturmuştum. Aslında tam Harbiye değil İnönü Mahallesi olarak geçiyor. Nişantaşı - Taksim arasında Elmadağ ve TRT İstanbul Radyosu'nun olduğu bölge.
Hatta Babil sokak diye cadde gibi çok canlı aşağı Dolapdereye inen bi sokak var orada.
Evim ordaydı işte hayatımın çok iyi dönemleri geçti ve ne zaman gitsem Nişantaşı tarafına mutlaka uğrarım o eski evlerle dolu dar sokaklara.
Cevap
7Cevap
Beşiktaş
Beşiktaşta çok güzel☺
adalarrr gidip orada teknede kaldığım bile oluyor seviyorum orayı sakin sessiz bisikletli gençler begonvil asılmış iki katlı evler hoş villalar tatlı kibar insanlar gece geç saatlerde sahilde oturan insanlar hepsi çok güzell
bayramlarda bedava İstanbul kart ama bayramda adalara gitme bence izdiham oluyor herkes o anı beklemiş gibi doluyor adaya
Avrupa yakası ful arappistan olmuş. Bu şehri çok severdim ama artık katlanamıyorum. Üzülüyorun haline.
çoğu buraya yerleşmiş. maalesef ben artık dışarı çıkmaktan zevk almyorum. sen yerli turist olarak geldin sanırım?
bu arada soruna cevap olarak ben Anadolu yakasını severim. Fatih hele hiç sevmiyorum artık.
Her bi köşesine bayılıyorum. Ait olduğum yer orası.
Gez gez 😃
Spontane yaşamak kadar güzel bir şey yok 😅
Hangi birini sayayım ki her yeri ayrı güzel...
İyi eğlenceler..
Bende nerelerde diyordum daha güzel günler seninle olsun İstanbul'a yabancıyım ben 😀
Ne güzel olurdu hadi geliyorum demek 😄
boş ver istanbulu sen yana gel 😄
Ülkemiz çok güzel ama biz gurbetci veya belli zengin zümre den deiliz
Teyzem bebekte birisi Küçükyalı en son istiklâl caddesinde adres sordum 3 kişiye 3de yabancıydı 😂canım turkiyemi yabancılar istila etmiş
Besiktas ( bebek, ortakoy, arnavutkoy) uskudar (kuzguncuk), beyoglu
Rumeli Hisarı ve bebek favorim
Galata kulesine çıkmayı çok isterdim
Adım atmak para güzelim ülkemde mülteciyiz
Beylikdüzü 🤪🤪
Fatih yedikule djfj
istanbulu genel olarak sevmiyorum ya
Fatih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?