Ben karakterliyimde karakterim biraz kötü ama sen karaktersiz seviyorsun beyefendi taklidi yapıp orada başka karaktere bürünecek adamlar bir sıfır önde geliyor kızlar hep onları tercih etti 😀
Kendini daha da çıkmaza sokacak yollara emin adımlarla ilerliyor gibisin yapma.. kuracağın her yanlış ilişki seni daha da güven problemi yaşayacak birisi haline getirecek ve günün sonunda kendi haline üzülen yalnız birisi olarak kalacaksın.. sana tavsiyem aceleci davranma..
Içten pazarlık mı? Açıktan söyledim herşeyi de şaka olarak söylemiştim. Benimle gitmeyeceğini zaten biliyorum. Aynı zamanda benim olduğum yerde hesabı ben öderim.😉 bunu da yalnızca beni tanıyanlar bilir
Bulamazsan haber ver. Benim de tatil zamanım geldi sıkıldım istanbuldan ama yalnız gitmeyi gözüme kestiremedim. Şaka bir yana da görüp görebileceğin en zararsız erkekle konuşuyorsun şu an. Düşün biraz, karar senin
No yem , ben gelirim demiyorum varım diyorum yine sececek olan sensin ben veya baskası , kim olırsa olsun gerçekten güvenmeden secme tanımaya calıs sürekli muhabbet et