Para yok diyen herkes Bodrum'a gitti 😂 Neyse bizde iyi et yedik. Sizin tatiliniz nasıl geçti ya da geçmekte?

Para yok diyen herkes Bodrum'a gitti 😂 Neyse bizde iyi et yedik. Sizin tatiliniz nasıl geçti ya da geçmekte?

Sıcak çok sıcak, daha da sıcak olucak. 🤒
Tatilimin özeti bu bir de bolca üniformalı şahıs. Etrafta ne konuştuklarını anlamadığım insanlar. Adana, Antep, Urfa, Diyarbakır bolca lahmacun, kebap ve isot tabi bir de fıstıklı baklava. Tarihi mekanlar, kaleler ve müzeler. Bir yanda 'abla siz Alman mısınız?' diye soranlar. Yavrum her mavi gözlü beyaz tenli Alman sanıyor. 😂
Mardin'i de unutmuşum, gümüş takılar aldım bir sürü 💍
Veee tatilin sonunda sevgilime kavuşma isteğini de unutmayalım 💕
Zaten öyleyim boşuna süslü demiyorlar 😅
Bayram tatilinden özüm İzmire gittim oradan da Edremite geçip gittiğim yerleri tebessümümle güzelleştirip döndüm, maliyete de takılmadım huzurun olunca
Didim'e gittim. O kadar iyi geldi ki. Altınkum denizinde balıklar var, dayının birinin ayağından ısırmışlar. Dayı küfürü bastı korkudan, bütün plaj yerlerde kksksk.
Balıkların ağzına vurayım. Parmak kadar gelip ağız atıyor ayaklara. Sünepeler 😄
Cevap
12Cevap
Evde takıldım
Baya iyimiş yalnız düşünsene ormana veya güzel manzaraya çekiyorsun bu kamyonu al sana beleş tatil xD
Ahh shit oraya kadar dünyanın mazotunu yakar o kadar kasayı su doldurmakta para, gene pahalıya patlar hshshshshs
Denizle değerlendiriyorum. 😁
Bizde et yedik Rabbim herkese nasip etsin zaten herkes buraya gelip duruyo lüks arabalar plaka 😀
Çalıştım bende, mesai yaptım. Millet bayram yola yemeğe gidip bayram kazığı yedi. Benden bayramdan sonra kazık yiyeyim
bazen arkadaşlarımla, sevgilimle bulustum cogu gun erkenden kitabevine gidip satin almadan rahat rahat oturup bitirmek istediğim bir sürü cizgi romanı, kitabi okudum. ders çalışmadim 😅 ama iyi geldi
Ankara turu yaparak 😂 bende isterdim bir Ege turu ama nem çok oralarda ne yapıcaz gidip 🤪😂😂
Bayram tatilimi evde geçirdim ailemle aynı zamanda da çalıştım pek bi tatil olmadı. Yıllık izinde inşallah
Tatil nedir önce para çalışmam lazım daha çok daha çok kazanmalıyım ilerde bol bol yaparım emekli olunca..
2 -6 temmuzda yalovada oteldeydim
3 gündür altinoluktayim, bu gece muğlaya geçiyorum... deniz kum güneş bitmiyordu 🥳🥳
O zaman bodruma gidicem demek de 😂😂gidemicem demek. Yani para bol bodruma gidicem.
Evde geçti dinlendim bolca çünkü ben gezme işini bayramdan önce halletmiştim
Her şey aşırı pahalı. 2 hafta çanakkaledeydim sonra kürkçü dükkanı😅😅
Yorgun 🤦🏼♀️ zerre tatil yapamadım son 2 günüm full film ve kitap yapacağım
Rahat ve huzurlu geçti. Geçiyor. Eğlence ve heyecan eksik. Sezon sonuna kadar eksiklikler giderse çok güzel olur. Ama şimdi de güzel.
10 üzerinden 4. Haftaya izin alırsam otel gibi biryere gideceğim. O zaman puan yükselebilir. Adana'da yaşıyorum, diğer yerler kadar sıcaklik derecesi yüksek değil ama nem çok fazla 5dakikasa bir yüzümü siliyorum
Et yemedik çok bu bayram ilk defa bu kadar kısmetsiz olduk. 3 gün İstanbul gezdim gerisi dinlenmece
4 5 günlük tatiller var her şey dahil konseptli yol bile dahil. 2 veya 3bine. Oralar varken insanlar niye 15 20 falan harcıyor şaşırıyorum
Piknikle geçti bizimde dediğin gibi iyi et yedik
Sağol
tatilim memlekette ki arkadaşlarla yemek ve içmekle geçti
Bodrum paralı değil mi yani
Paralı değil mi soruyorum neden beğeniyor sunuz
Eşimle başbaşa geçirmeyi tercih ettik..
Tek karımız et yemek oldu galiba 🙃
Memlekette dinleniyorum
Evdeydim, bir değişiklik olmadı
Evdeydim bişey yapmadım
Bayramdan beri tatildeyim devamke
Evde denizde.
Bulaşık yıkadım
İyidi
Değerlendiremedimmm
Çalışarak 🥲
Berbat geçti
Bana hergün bayram
1 gündü boşa geçti
Evde
Bodrum’a geldim😄
Para yok, bodrumdayım
Gayet iyiydi
Evde değerlendirdim
tatil yok maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?