Kafaniza göre arkadas bulamamaktan sıkılıyormusunuz sizde?

Bana hep bu oluyo bir süredir. Gruptan plan yapiyoruz şuraya gidelim bunu yapalim diye hava yagmurluydu kapali biryerlere gidelim diyoruz. Bende müzeye gidelim diye önerdim. Hemen arkadaşın biri ne müzesi ya dedi kafeye hergün gidiyosunuz zaten değişiklik olsun istedim farkli yerlere gidelim istedim ama hergün ayni şeyi yapmaktan bıkmıyorlar birde.. bundan sonra tek gezicem çok sinirlerim bozuk. Hem kafeye gidersin hem başka yere gidersin ama sıkılmıyolar arkadaş... .

Hiç arkadas çevremde gezmyi seven biri yok zamanında doğru seçmemişim arkadaşlarımı simdide artik farklı biryer istersem kendim gidicem.

Kafaniza göre arkadas bulamamaktan sıkılıyormusunuz sizde?
Cevapla