Selamlarrr...
Çevre, hava şartları vb. Sebeplerden ötürü gittiğiniz yerden pişman olmuş olabilirsiniz.
Tatil için bir daha gelmem dediğiniz yer ya da yerler var mı?

#MustiEmre
#TatilSeyahat
#pişman
Selamlarrr...
Çevre, hava şartları vb. Sebeplerden ötürü gittiğiniz yerden pişman olmuş olabilirsiniz.
Tatil için bir daha gelmem dediğiniz yer ya da yerler var mı?

#MustiEmre
#TatilSeyahat
#pişman
Nevşehir'deki peribacaları içindeki otel. Nisan ortasında gece o kadar ayaz geçti ki, odamız buz kesti ve sabaha kadar donduk! 20 kişi dev odada üşüyerek uyuduk. Nevşehir'e giderim; ama ayazı yüzünden kalamam.
Bir kaç yıl unce bodrumdayken deprem olmustu, nasil kactigimi bilemedim.
dahada gelmem demistim
Aklima oyle bir yer gelmedi. Tatil konusunda biraz sansliyim ya hep iyi tatil yaptim
Cevap
5Cevap
Antalya ve İzmir'e gitmiştim şuana kadar çok sevdim tekrar giderim.
Bir kere gitmiştim, o da izmirdi. Tekrar gitmek isteyeceğim bir yer. Onun dışında başka yere gitmedim.
Denizli Pamukkale. Sevemedim.
Git, belki pişman olmazsın. Ben sevemedim 😅
Denizli ye gelip pamukkaleye gelenleri anlamıyorum :d daha güzel yerleri var
@WhatTheBok ben en güzel yeri Pamukkale sanıyordum 🙄
Mersin ( nemi bitirdi beni)
Karadenize hiç gitmedim, meraktan yerim o nemi 😂😂
Yok galiba aklıma gelmedi.
Yok öyle bir pişmanlık yaşamadım
Yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?