Bayramınız akrabalarla mı geçecek, tatil yaparak mı? Benim sanırım bu seferlik akrabalarla geçecek gibi son dakika plan çıkmazsa :D

Bayramınız akrabalarla mı geçecek, tatil yaparak mı? Benim sanırım bu seferlik akrabalarla geçecek gibi son dakika plan çıkmazsa :D

Yine ve yine çalışarak geçecek her bayram olduğu gibi.😒
Onun dışında yalnız olacağım, bayram olduğunu dahi unuttuğum günler oluyor benim için genelde, tek derdim haftayı bitirmek.
Cevap
8Cevap
Bir yere gitmeyeceğim.
İnşallah tatil olur İNŞALLAH 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Ben bu akrep 🦂 akrabalardan bıktım artık yeterrrr💀☠️⚔️🗡️💣 🔪
akrabalarla geçecek maalesef..
Muhtemelen 2 gün akraba vs sonra da tatil
O da iyiymiş :D
😄
Kendimle geçecek bayramım, kendimi dinleyerek
dinlenmiş olursun ne hoş :D
Akrabalarla geçecek net
kötü gibi :D
Yok ya senede 1 kere görüyorum zaten tontişkolarımı
Tatil yaparak. Bütün yaz tatil yapıcam
Bende ayni siz nerde yapicaksinz ben cesmedeyim bu yaz
Tatil yaparak 😍
Evde oturarak 🤠
evde tek başıma geçireceğim
Bayramlar akrabalar ile güzel
Hep evdeyim bayramda bile
Yaticam ne tatil ne akraba vurucam kafayi yaticam
tek başıma
O da iyi kafa dinlemelik :D
1. Günü akrabalarla 2. Günü kaçarım denize
oh mis
tatil
Çalışarak
Hem akraba hem tatil ;)
Evde Oturarak :)
Akrabalarla tatil bizim neyimize
İkisi de
Akrabalarla
kendimle..
Akrabalar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?