İmkanınız olsa nerede yaşamak isterdiniz?

Ege de yaşamak isterdim ya da antalya
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İmkanınız olsa nerede yaşamak isterdiniz?
İmkanınız olsa nerede yaşamak isterdiniz?
Cevapla