1 ay sonra Bodrum'da 5 yıldızlı otele geleceğim. Bunun için ben maaşımın çeyreğini ödedim. Peki ya siz?

Hava atmak için sormuyorum. Bakalım türkiye ekonomisi bahsedildiği kadar iyi mi? Boş yere uyduruk rakamlar yazmanıza gerek yok. Dürüst olalım. Dış minnaklar bizi ne kadar kıskanıyormuş bir ölçelim.

Güncellemeler
+1 yıl
Ekonomiyi yorumlamak yerine benüm hava attığımı sanıp bana saldırıyorsunuz. Ülkenin bu kadar kötü durumda olmasının sebeplerinden biri yetersiz eğitime sahip, okuduğunu anlayamayan milyonların olması tabiki
1 ay sonra Bodrum'da 5 yıldızlı otele geleceğim. Bunun için ben maaşımın çeyreğini ödedim. Peki ya siz?
Cevapla