Tatil planları yapıldı yoksa çalışmaya ya da evde pineklemeye devam mı?😁
Kamo yapasim var benim.
Kamo yapasim var benim.
valla iş güç derdin olmayacak bir yelkenli ile bir koya demir atıp aylarca yaşayacaksın orada :)
İş iş iş yoğunum yorgunum :)
Cevap
6Cevap
Çok sıkıcı geçiyor, tatile gitmeyi düşünmüyorum ama en azından daha enerjik geçebilirdi.
İşe git gel aylık 2 bin TL benzin parası veriyorum. Tatil beni korkutuyor cidden
tatil mi pazarin bu saati olmus hala islerle ugrasiyorum bu ara en buyuk tatilim yatagim
İstanbul'da kamp festival vardi bu hafta
😂😂😂sana en iyisi karavan aslinda ancak senin plan guney egede sonuclanir simdiden soyleyim
kararsizlik insani ya en kolayi ya da yakini tercih etmesine sebebiyet verir
😂😂👍 seni gidi Ozgur kız seni
Aynen devam
Yatıyorum boş boş ve malum şeyler işte öyle geçip gidiyor
Yaz nerde görmedik daha
Motor tutu planlıyorum
Berbat senin?
Tatil plani yapildi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar