
#yaz 🔴 🔴 🔴 🔴
#nirhamm 🟢 🟢 🟢 🟢 🟢

Selam gadası 🙃
Evet harika geçiyor. Aracımı sanayiden aldım. Fırsat bulduğum zaman talasa gezmeye gidiyorum.
Yani sıcaktan bunald inanılmaz bir yaz yaxoyoruz..
Cevap
19Cevap
Tatilsiz sıkıcı geçiyor
Tatil benim için no problem izin gunlerimde köyüme gidiyorum
Bir tarafım Tekirdağ Şarköy
Bir tarafım Edirne erikli doğuştan şanslıyım
görsel içimi ısıttı.
işteyiz bebiş çalışıyoruz . dolar 17.37 . ama 25 kuruşta akaryakıt indırımımız var :)
Eylülü bekliyorum heyecanla.
Sektör biraz yoğunluğu düşerse tatil yapicam.
Güzel bir ev buldum bakalım.
Sensiz bir şey güzel geçmez.. gerçi sana ulaşamıyorum
Tatil yapmayı sevmem, evde vakit geçirmeyi daha çok seviyorum.
Güzel güzel. Belki bayramda kaçarım
Tatlil ihtiyaçtır bazen tatil yapmak lazım
Çalışmasam güzel geçebilirdi
Güzel geçiyor tatilede bişey kalmadı sayılır
maalesef çalışarak geçiyor
Evet,
Geçiyor
Geçiyor
Buyrun beklerim Manavgatdayim.
Berbat berbat berbat
Tatil yapamadım daha
işteyim
Evet
Evdeyim
maalesef hayir
tayilim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar