Hellooo!
Guzel bir yazın başlangici tabii ko otobus yolculugu :) otogarda olan bana su alsin gencler var mi yolculuk yapan su an
Guzel bir yazın başlangici tabii ko otobus yolculugu :) otogarda olan bana su alsin gencler var mi yolculuk yapan su an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hatay yollarında gidiyor gadası
Güzel yolculuklar :)
İyi yolculuklaar. Ben de havalimanına gidiyorum birazdan. :D
İyi yolculuklar dilerim efenim.
Otogar yolları hoştur.
cut.
Asiri kalabalik inanilmaz okullar kapandi diye sanirim tiklim tiklim
Olsun olsun, daha iyi...
Bizim işler de hafifler bu sayede.
İyi yolculuklar gezgin admin.
gece otobüsün ışıkları kapatılır, uyumak üzereyken arada bir retarder sesini duyarsın. Huzur resmen.
Hayırlı yolculuklar Pentin. Buradan geçerken selam verdin galiba 🌺
iyi yolculuklar
bizim yola çıkmamıza daha çok var
İyi yolculuklar, iyi tatiller Pentin.. Oralarda olsaydım mutlaka destek verirdim ✋
Otogardan yolculuk etmeyeli uzun zaman oldu 😄 ama haberim olsa esenlere ugrardim soguk bi su ikram ederdim penti susuz gitmeseydin
*pentin
Valla kaldik susuz daha da kalkmadi otobus cok kalabalik
Hareket saatine cok varsa bi su al bari susuz kalma 😄
Hayırlı yolculuklar, adli tatili bekliyoruz biz de otobüs yolculuğu için 😬
Akçay Akçay, Akçay kalmasın 😄
Yine es geçildik 😞
Kazasız belasız yolculuklar inşallah 🌺
Cok tesekkurleer
Rica ederim
Mesaideyim ben yine :D Yolculuk nerden nereye?
Kolay gelsin :)) istanbuldan balikesire
Teşekkürler, Akçay'a dimi? İyi yolculuklar bu arada
Evet haha guzeeeell adminin guzerdahi ezbere verin
Aa pardon :/
Hayırlı Yolculuklar (:
Hayırlı yolculuklar
Nereye
İyi yolculuklar