Admin yine yollarda! Otogarda otobüsünü bekleyen biri var mı?

Hellooo!

Guzel bir yazın başlangici tabii ko otobus yolculugu :) otogarda olan bana su alsin gencler var mi yolculuk yapan su an
Admin yine yollarda! Otogarda otobüsünü bekleyen biri var mı?
Cevapla