Mutlaka zevklerinize, karakter yapınıza, hayata bakış açınıza göre beğendiğiniz veya orada yaşamak istediğiniz bir ülke vardır. Şimdi orada olsaydım diyenleri duyuyorum😄
Başka bir ülkede yaşama şansınız olsa nereyi tercih ederdiniz?
Deniz ya da Okyanus kenarında bir yer istiyorum lüks ya da mütevazı bir yer hiç fark etmez gerçekten Deniz ve okyanus görmek istiyorum arada suya girmek istiyorum Ne bileyim böyle arkamda dağlar orman önümde sudeniz
Ben '' keşke '' demekten nefret ederim nedense, bana göre değil bu. Keşke diyen her kim varsa, bakın görün ki türlü feryat, türlü pişmanlık ve hayıflanma ile geçmişi kaybettiği gibi bugününü de kaybeder. Bu bana göre değil...
Türk olduğum için Türkiye dışında hiçbir yeri düşlemedim, istemedim, gerek de yok. Ama gezmeyi severim, gezip görmeyi de evvela ülkemin her yerini, sonra da belki farklı yurtları olabilir şeklinde düşünüyorum.
Simülasyon falan diyorum ama ülkemi seviyorum ben, başka yerde de yapamazdım. İnşallah bu karanlık günlerden sonra çok daha güzel günleri de göreceğimize inanıyorum.
Başka bir ülkede değil ama başka bir sehirde yaşamayı isterdim. Denizi ve yeşili bol olan, sessizliğin hüküm sürdüğü küçük bir şehir ya da kasaba olabilir. 😌
Sırf mevsimsel sebeplerden (yılın 365 günü yaz olan bir yerde yaşama hayalimle ilgili) ekvatora yakın ya da Adriyatik kıyısındaki en güney ülkeler olabilir diye düşünürüm hep.