İmkanın ve zamanın olsa nereleri gezmek isterdin? Ben imkanım olsa Norveç’e gitmek isterdim, umarım bir gün gidebilirim güzel bir yere benziyor.


Teknem olsa denizde balık avlamaya gitmek çok mutlu ederdi beni.
Vay ne güzel umarım gidersin
Norveç’in güzelliği tartışılmaz.
Evet ya on numara yer valla gitmek istiyorum
Vardı 😄 senin hesap neydi
Evet oyum seni de hatırladım görürdüm hep 😄 değişik tipler var burada takmamaya çalış hiç biri düzelmiyor kendini üzmeye değmez
Yazdığın hesabı soruyorsan çok oldu sileli son hesabı da sileli 16 gün falan oldu, bazı sıkıntılardan şimdilik döndüm özledim burayı 😄
Ben yapamıyorum nedense ya tamamen gideyim diyorum ya da tamamen aktif kalayım 🤷♂️ halledebildin mi sorunlarını nasıl gidiyor hayat
Teşekkür ederim senin adına sevindim 🙂 birilerine kızdım sildim açık söylemek gerekirse ama sonra pişman oldum tabi iş işten geçmişti 😄
İyi yaptılar bence güzel güncelleme oldu bakalım başka neler getirecekler siteye
Onun geldiğini bence göremeyeceğiz biz sjsjs Ne zamandır hep talep ediyoruz bir şey olduğu yok
Bence de muazzamdı bu yenilik çünkü gidenlerin çoğu pişman oluyordu fırsat tanımış oldular
Seni nasıl usandırdılarsa artık 😄
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Amerika yı gezmek harika olurdu
Evet ben de isterdim
İtalya, İspanya, Almanya, Hollanda
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar