İkisi için de uygun olur diye düşünüyorum ama balayı için bir tık daha uygun gibi geldi. Eşle sevgiliyle veya sevgili adayıyla gidilebilir kafa dinlemelik bir yer olduğunu düşünmüyorum. Çok güzel bir ev her insan böyle bir eve gitmek yaşamak ister.
Burası daha çok sevgili vs karın ile gidilecek yere benziyor, aile ile gidecek isen eğer bu resimdeki evlerde bekar isen fazlalık gibi olursun kanki. Çünkü anne babanın ikinci balayısı olur bu resim