
#yaz 🌼 🌸 🌼
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Dünyayı yönetmekle sorumlu kişilerin insanlara karşı adil ve eşit yaşama hakkı sunmadığı için ve dünya hayatının, hiçte adaletli bir yer olmadığının alenen bir göstergesi aslında. Paylaştığım görsel sorunun yanıtını bence çok güzel açıklıyor.
Tatilden ne anladığına göre değişir
Tatil sadece deniz kum güneş bikinili kız konsepti değil...
Köyünde para harcamadan tatil yapan da var.
Ayrıca tercih meselesi...
Fabrika nın Şöförü benden zengin...
Adaö yemedi içmedi kamyon aldı...
Hayatın adaletsizliği.. neyseki bahçede varile gireriz anca 😂
Tamam iki varil ayarlar haber veririm sana 😂
Tskler
Paran yoksa hiç birşeye hakkın yok maalesef
Cevap
21Cevap
Parası olmadığı için
fakirler , fakir oldukları için çalmayı bilmiyorlar.
ayrıca fakirin tatille işi ne?
ben demıyorum bunu parti genel baskanı soyluyor bunu
Domates bile Rusya'ya gidip gelebiliyor biz il bile değiştiremiyoruz
Adı üstünde fakir çünkü, fakir olduğu için para yok, para olmadığı için hakkı var ama imkan yok.
Tatildeymiş gibi yaşamak gerekir
Bana bana aşırı saçma gelir 3-5 gün için para vermek deniz görmek
Insan bunalır sıkılır hüzünlü yaşar bir kere daima gidemedikçe yapışır insana burukluk
Beğendiğiniz bir denizden ev almak herzaman dahice
Yapıyorlar hic yapmaz olurlar mı?
Meseka bizim buralarda umraniye, dudullu, sancaktepedeki evlerinden çıkıp, Kadıköye günübirlik belediye otobüsüyle gezmeye geliyorlar. Ekonomileri bu kadar. En fazla da köylerine giderler
Şu zamanların tadını çıkarın derim 👌🏼 Çünkü fazla sürmeyecek ve isyan çıkacak :) önce fakir olanlar, sonra parası olanlar da huzursuzluktan dolayı isyan edecek. E politik dengeyi bozarsa insanlar durum vahim 👍🏼
Tatil dinlenmek anlamına gelir zaten.. Fakirler lüks yerlere gidemeyebilir belki ama kendi caplarında tatil yapabilirler..
Adı üstünde fakir, karnını çoluğunu çocuğunu zor doyuran insan tatilimi düşünsün, köle gibi çalışmaya mahkumdur...
Amerikada sokakta yatıyor 1 milyon evsiz var sizin derdiniz tatil oh ne şımarık vatandaşlarımız var
zenginler tatil yapabilsin diye !
Param yok dedikleri için fakirler ve keşke bu gerçeği bilseler :(
Para yok. Para olmadan da tatil olmaz bi yere gitcen doğru düzgün en az binden başlıyor
Maddiyat el vermez ki
Başlıkta belli, paraları olmadıkları için,
Turlara git sende canım
Yoo, yaparlar kamp kurar10 numara tatil.
Çünkü parayla yapılan bir şey
Neden yapsın
Yoo yapıyorlar sıkıntı yok
Para olmadıgı için
Fakirlik işte
Para olmadigi icin
Çünkü tatil yerleri çok pahalı
Fakir misin sen
Tatil lüks işi
Çünkü parası yok.
Ama senin gibi ateşli ve istekli bir bayanın tatile gitmesi lazım ;)
Hem de 21cm'lik penise sahip biriyle 😁😉😘
Anladım peki bro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?