



İkisinin de yeri ayrı...
Gün doğumuyla birlikte kuş seslerini çok seviyorum...
Gün batımı ise deniz kıyısında seyr edilirse güzel ve ayrı bir hava katar..
Cevap
17Cevap
Gün doğumu özellikle rüzgar ve temiz hava
Gün batımı daha keyif verici. Ama doya doya baktığımı hatırlamıyorum.
Öyle bir manzaram yok 😐 bir gün olacak!
ikiside bir birinden güzel. ben çoğunlukla gün doğumunu izlemeyi tercih ederim. o ilk güneş ışığının gözlerime temasını seviyorum.
Gün doğumu... Daha soğuk, sessiz, dingin, kuş sesleriyle harmanlanmış...
Ikisi farklı şeyler hissettiriyo ama gün batımını seviyorum
Ben gün batımını i izlemeyi daha çok seviyorum çünkü o günün yorgunluğunu güzel bir manzarayla sonlandirabilirz ama gün dogumuda çok güzel yeni bir başlangıç gibi
Gün batımı huzurun yansımasıdır
Gün doğumunu seviyorum
Gün batımı renkleri daha güzeldir
Gun batımı daha keyifli..
Gün batımıni hiç bir şeye değişmem ya😊
İkiside güzel ama gün doğumu bir başka.
İkisini de çok severim..
İkisini de. Hele manzaranız denizse…🥰
Gün batımı daha çok seviyorum.
Kesinlikle gün batımı
İkisi de çok güzel. : )
Gün batımını seyretmeyi daha çok seviyorum.
Her ikisi de izlemesi çok güzel
Gün doğumu daha güzel bence
gün batımı daha güzel
Gün doğumu
Gün doğumu doğanın uyanışı bir başka güzel
Batımı
Gün doğumu
gün batımı
Doğumu
gün batımı bence
Gün batımı
Gün batımı
Doğumu
Gün batımı
Gün doğumu daha çok hoşuma gidiyor
Gün batımı
Gün batımı güzel
Gün batımı ☺️
Batimi
Gün doğumu
Günbatımı
İkisi de değil
Gün batışını..
Gün batımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?