Beni yoruyor. Sabah erken saatte kalk yüz , duş al kahvaltı yap , etkınlık varsa katıl yoksa cevreyı ya da görülmesi gereken yerleri gez falan yorucu oluyor. Tatil sonrası 3 gün falan evde dinlenmem gerekıyor
tatilden tatile fark eder :)) bazı tatiller evet bazı tatiller hayır bence.. aileyle kafa dinlemeye gidersen işte.. o zaman zor.. ama tek başına gidersen hem kafan dinlenir hem de bedenin
Yorgunluğa sebep oluyor bence çünkü tatile verdiğim parayı kafaya takınca başım ağrıyor onun yerine evde bütün gün yatıp uyurum işsiz öğrenci günlerimde ne yapıyorsam onu yaparım
Çünkü insanlar tatil yapıyorum adi altinda gittiği her yerde gezmek ister ve yorulur ama mesela tatile köyüne gidersin yatarsın hamak keyfi yaparsın dinlenirsin tatile karşı biri değilim sadece fikir bu
Demem o ki tatil ihtiyaç ama gezmek istiyorsan yorulmayı da göze almalısın ama dinlemek istiyorsan yatarak gerçek anlamda hem bedenini hemde ruhunu dinlendirebilirsin