Merhabalar,
Yarın yokum ya bugün bol bol eğleneyim sorularda dedim.🥳
Aynı ben bu kızçe 😅
Yarın yokum ya bugün bol bol eğleneyim sorularda dedim.🥳


Ben de, salgından önce şeker toplamak için bütün mahalleyi turlardım. Salgın sürecinde sadece kurban bayramlarında 5'er komşuya gidebildim, bu bayramda 3 komşuya gideceğim. Kurbanda bu rakam artabilir.
@enperatriz_eztia ben sana harclik veririm o kadar yol gezme :)
Mutlu bayramlar prenses kardesim.
Epeyce bir kilo almış halde geri döneceksin. 😏
Sen de mutlu olursun artık😕
Bugün iyiyim, ağrım yok. Yaa çok teşekkür ederim beni düşündüğün için🌸🌸
Ben de mutlu oldum 🥳
Cevap
13Cevap
Her hangi bir şey beklemiyorum bu günlerde
Birlikte şeker toplicağimız için çok mutluyum 🥳🥳
Bizi çok sevenler hem şeker hem de harçlık verir bence ehe 🙊😂
Evet birlikte gidecez🥳 silahını al yanına. Şeker mi harçlık mı derken yanında dursun😈
Hiii hiii timam yanıma alçam 😈
Umarım şansın yaver gider, bol şans.. 😅
Gitmedi be😑 baktım şekerde de harçlıkta da iş yok, geziye çıktım🍁
Tüh :/
Neyse iyi yapmışsın. Ben de öyle yaptım. Gerçi ben full harçlık dağıttım ama çıkmak zorundaydım zaten. O kadar harçlık dağıtınca cebim yanmaya başladı zaten. Soğutmak lazımdı. 😂
Bana harçlık vermedin😑 bak hatırladım şimdi🙄
Dağıttığım harçlıktan daha fazlasını almışsındır diye düşündüm. :(
Hadi gel vereyim sana harçlık madem..
Ver tabi 🙄 çerçeveletip asacam verdiğin harçlığı😅
Aa, bu benim için bir onurdur. Nereden yolluyoruz harçlığı 😂
Harçlığı aldığına dair dekontu da ben çerçeveletip asarım.
Sen de benim kadar delisin 😅
Orasını bilemem artık
Fazla mıdır az mıdır vs. 😅
🍁
Zamanla bilirsin 😅🍁
Hadi bakalım :)
Az önce evimin zilini kapalı bir kız çaldı bayram parası istedi 20-22 yaşlarında.. cesaret dedim içimden
aç kalacaksın aaaçç :)
Şeker de mi vermezler diyorsun 👀😕
Hadi inşallah😂
Şeker verirlerse ona da şükür yine..
Bana gelme zırnık vermem ahshs
Kebap yiyecez senle🙄
Valla sana kalırsak sen gelene kadar bir şey yiyemeyiz
Sanmam şekeri bile zor veriyor pintiler🤣
Evet, sanırım şekerle yetineceğim 😕😅
Dişlere dikkat🥳
Temam 🥳🥳😘
Bizim kapıya gelirsen 5'likleri hazırladım 😏
Yepp🥳🥳 işte bu. 5'lik derken 5 kuruşu kasdettin herhal 😅😅
Bebeler 5 kuruşa sevinir mi sende 😂 küfür eder şimdiki veletler 😂
Senin canın sağ olsun🥳 ben sevinirim. 5 kuruş bahane bayram şahane🥳🥳
Sende ki ufacık bayram coşkusundan istiyorum üflesene bu tarafa 😃
E kapatmışsın camı perdeyi😅 ondan o ondan 😅 istediğin coşku olsun bende bolca var🥳🥳 ver coşkuyu de, yeter 😅
Ahahah o zaman ver coşkuyu 😃
Verdim coşkuyu tey tey🥳🥳😅😅
https://youtu.be/8kloGsEsAPI
Çok iyi 😃 azda olsa işe yaradı thenk yuuu 🥳💞
Ricalar. Ne zaman coşku istersen buralaedayım 🥳😘❤️
Ya şekerini, ya canını:)))
Benim gibi ponçik biri bunu yapar mı aa🙄 evet, yapar haha😅😈
Yapmazsan şaşırırdım zaten 😀
Evet o kadar kötüyüm demi🙄😅
Fenasın başa belasın 🤪
Hohaydaa 😅😅
Bence öyle 🤪
Peki ama neden?👀
Enperatriz cana yakındır, güzeldir, hojdir. 😌
İvit 🥳🥳 çünkü ben 😅
😀😀
Yengeçtaşlar böyledir gülme haha😅
Hepimiz çko tatlıyız 😀
İvit🥳 çok tatlıyız. Kıskacımız da var😈
Tık tık tık 🦀
🦀🦀
Umarım olur yoksa boşa gidecek
Demi demi ya versinler bi zahmet🙄
Umut fakirin ekmegi syshsjd dene şansını
Umudumuz olmasa yaşayamayız be lglgkgkg
Ahahaha cok haklisin xhdhd
hiç sanmıyorum ama şeker alırsın anca :D
Parayı unutun ama şeker bulursunuz
Bizim eve de uğra bari
Harçlık mı kaldı artık 😃
Neden ama 🙄
Zor senin iş
Şekeri dudaklarında toplamışsın sen zaten 😂
:) guzel
🥳🥰
🌸😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?