
Uçak biletini önceden mi alırsınız yoksa son güne mi bırakırsınız?

Günler hatta haftalar öncesinden alırım. Çünkü bir gün önce aldığın fiyatla, bir ay önce aldığın zamanki fiyat aynı olmuyor. Çok planlı bir insan olmasam da öncesinden uçak biletini alıp ona göre ayarlama yaparım. Çünkü bazen planlar hayat kurtarabiliyor ☾
Ricalar :)
Uçakla seyahati tercih etmiyorum. Nereye gidersem kendi aracımla giderim.
Teşekkürler🍁
Rica ederim. :)
Cevap
8Cevap
Kendi işyerim veya müşterimiz alıyor, benim için fark etmiyor.
yarın ne yapacağım bile belli değil..
maalesef ki son dakika alıp kazıklanırım..
Genelde önceden alınca kat kat daha ucuz oluyor Öyle aniden alınca bayağı pahalı ama birkaç ay önceden alınca çok ucuz
1 ay kadar kalmışken alırdım eski zamanlarda. Şimdi fiyatlarına bakamıyorum dfdf
En fazla bir hafta önceden almışımdır.
Seyahatlerimi ansızın yapmam.
Son gün kalan son bileti alırım genelde. Daha ucuz oluyor. 😂
önceden alırım son günlere bırakınca panik oluyorum.
Belli olmuyor bazen önceden bazen zamanında
Bi kaç hafta önceden alıyorum genelde
Genelde 1-2 ay önceden alırım
ucak bileti alamiyoz ki
Son gün.
Gidiş geliş alınmalı sona kalan dona kalır
Onceden alirim daha uygun fiyata geliyor
Önceden alırım.
çok önceden
Önceden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar