
Yaz mevsiminde hangi ülkeyi seyahat etmek isterdiniz?

Yazin tam ortasinda ispanya ve italya çok sıcak oluyor.
Hollanda olabilir, Danimarka ve Belçika da olabilir.
Brugge, Gent, Antwerp Belçikadan uygun.
Hollandadan Amaterdam veya Eindhoven, Molen olabilir.
Dedigim gibi İspanyada Barcelone ve Valencia baya sicak oluyor.
İtalyada ise Napoli çekilmez, Roma keza öyle, Venedik olabilir ama Nem yüksek.
İtalya barcelona mayis ve Haziran ortasina guzel, sezon gidilmez.
Yaz kış fark etmez, İngiltere.
Cevap
10Cevap
Amerika
Yaz aylarında Hollanda'da olmayı seviyorum. Bana daha iyi geliyor.
kış insanı olduğum için soğuk ülkeleri tercih ederdim
önce bir Türkiye'nin tamamını gezeyim de sonra yurt dışını düşünürüz
Bu yaz Bulgaristana gidicem
Yaz kış sadece Norveç ❤️
ABD miamiye gtmek ısterdım
ben kanadayı ziyeret etmek isterdim
Japonya Tokyo
Azerbaycan ve Çanakkale ye gitmek isterdim 😊
Ülke içini bile gezemedik ki yırt dışı olsunn
Türkiye'yi 🇹🇷
İngiltere, Londra
Türkiye
İtalya güzel olurdu.
Almanya, İtalya
Bizim ülkeyi tavaf
İspanya
Hollanda Prag
İbiza
İsveç isterdim. :D
İsviçre veya İsveç
Kanada
türkei
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar