Yolculukta klima kullanır mısın yoksa 4 cam açık mı gidersin?

Şaka maka yaz geldi 🦋
Yolculukta klima kullanır mısın yoksa 4 cam açık mı gidersin?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Yolculukta klima kullanır mısın yoksa 4 cam açık mı gidersin?
Yolculukta klima kullanır mısın yoksa 4 cam açık mı gidersin?
Cevapla