Eyy selam KScanlar, zor günleri geride bıraktıktan sonra arkadaşımla yine şehir dışına çıkmayı düşünüyoruz. Bu kez radar cezasına çözüm bulacaktan yola çıkacağız. 😅🏍️
Bursa'ya iskender yemeye gideceğiz. Ben bir de Ankara ve İzmir düşünüyorum. Önceliğim Ankara ... 😌😌 Peki ya fırsatın olsa sen hangi şehre gitmek istersin?
Aklımda gitmek istediğim bir şehir yok. Benim merak ettiğim yerler küçük sahil kasabalarını çok seviyorum. Sessizlik sakinlik tam bana göre kalabalık ve büyük bir şehirde yaşayınca artık canım kalabalık istemiyor