Bir şansınız olsa hangi ülkeye neden yerleşmek isterdiniz? 


Ortadoğu ülkeleri çok çekiyor beni ya şöyle fas dubai katar falan :) ama italya fransa da ilgimi çekiyor. Ama şu an turkiyede olduğum için hiç farketmez hepsi kabulüm. d
İskoçya
Cevap
5Cevap
Parise gitmek isterdim oraları görmek gezmek hayalim çünkü
Almanya'ya taşındım 2 ay önce şimdiki hedefim de üniyi burada okuyup ABD'ye gitmek
Japonya sanırım. Çocukluktan beri kültürleri, doğası beni etkiliyor.
Sicak bir ulkeye gitmek isterdim
🇩🇰🇩🇪🇳🇱🇱🇺🇧🇻🇸🇪🇬🇧 Cermen ülkeleri
finlandiya mutlular baya
Amerikanyaya gitmek isterdim dogasi guzel
Kanada.
Kanada sessiz sakin ülke alım gücü de iyi
Hollanda olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar