
Hayatınızda sadece bir kere tatile gidecek olsanız nereye giderdiniz?

Bu kararı vermek bana hiç zor gelmez açıkçası, tek istediğim kuzey ışıklarını bir kere de olsa görebilmek.. İskandinav ülkelerini ayrı sevsem de, Norveç'in yeri bende bir başka. Norveç diyorum..
Norveç'e ben de gitmek istiyorum. Zaten bu sonbahar da yol ayrımına gireceğim gibi. Ya japonya ya da Norveç. :D
Ne kadar şanslısın. Senin yerinde olsaydım cevabım belli..
Umarım bu şans sana da uğrar ve gidersin. Ama Norveç'e yalnız gidilmeyeceği kanaatindeyim. Daha çok arkadaş/sevgili vs. ile gidilecek bir yer gibi.
Umarım, teşekkürler. Aynı fikirdeyim, gitmişken yalnız gitmek istemem..
Teşekkür ederim:)
Rica ederim. :)
Bikac yer var aklima gelen, aralarinda karar veremedim 🤔
Tromso olabilir, Phuket olabilir. Ya da daha once gitmedigim bi yere gideyim: Bora Bora 🥳
Cevap
9Cevap
kanada kuzey ışıklarını görmek isterdim
Antarktika iglo yaşantısını merak ediyorum
Antartika ya da El değmemiş sayılan Baffin Adası
San francisco - San Fernando Vadisi
kar olsun yüksek olsun sessiz olsun bir de o olsun
Floransa ya da Petra bilemedim zor seçim
Flo rida
norveç olur sanırım
Japonya
Kuzey ışıkları
Hindistana giderdim
İspanya Nudist Beach
İtalya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar