
Kadınlar tatile giderken neden yanına çok eşya alır?

Hiçbir fikrim yok açıkçası, iç güdüsel bir şey galiba tamamen. Yani ben için, karakteristik özelliklerimden en baskını detaycılıktır. Çok düşünürüm, ondan da kaynaklı bunu alsam şu gerekir diye diye bir sürü şey alırım. Tabii öyle saçma ve gereksiz eşyalar değil. Sonrasında ise tatil de, sadece bir kaç eşyayı kullanırım, kıyafette buna dahil ve bunun farkında olsam da hala çok eşya almadan duramam, olur da ihtiyacım olursa diye. Deliyim sanırım bi tık...
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Hiç bir yere 1 sırt çantasından fazla eşya ile gitmedim. 1 haftalık tatile bile.
Büyük ihtimalle makyaj mazemeleri, takılar gibi şeyler kulnanmadığım için fazladan eşya götürmüyorum.
Diğer kadınlar kendi şampuanını bile götürüyor, otelin şampuanını kullanınca saç yapısı bozuluyor filanmış... hiç bu kadar umursayan ve detaycı bir insan olmadım.
Cevap
0Cevap
Çünkü kadınlar kombin yapmaya, makyaj ve bakım yapmaya daha istekliler.
Her şey lazımmış gibi geliyor.
Haklisin ahshdh
Hamallığı seviyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar