Ben yazın evde oturmayı hiç sevmiyorum evde oturacaksam bile balkonu tercih ediyorum :D Deniz, kum, güneşçiyim ben ya yaz deyince sahile gidilir dondurma yenir :D yaz bunun için vardır. Peki ya siz :))?
İstanbul’u Geçen Hafta Günübirlik Ziyaretim Oldu. Aklım Kaldı Hala Tekrar Gitmeyi Düşünüyorum Ama Günübirlik Olmayacak Şekilde. Ankara’da Yaşıyorum Gerçekten Bir Deniz Bir Şehri Epey Değiştiriyomuş.
Evet Gerçektende Hoşuma Gitti. Deniz Önünde İnsanların Eğlenmesi, Evlilik Teklifi Edenler, Düğün Fotoğrafı Çekenler, Ordan Geçenlerin Onları Alkışlaması Felan. Bunlar Ankara’da Da Gördüğüm Manzaralar Olsada, Sahil Kenarında Görmek Bana Mutluluk Verdi😃
Planım sigara içip kendimle zaman geçirmek ve evrendeki amacımı sorgulamak 😅 Amerikan filmlerinde ki gibi yazları arkadaşlarla geçirmek ya da eğlenmek harika olurdu
Valla benim arkadaş gittiğimiz heryerde ben bir ciğer alayım deyip durdu bende kufrrdip durdum ona adana yedim birtane İstanbul'dskiler halt etmiş ysninda bu master chieftrki adamda oraya gitmiş resmi vardı. Sırdan yemedim ama 😅
En İyi Cevaplar