Tatil & Seyahat Antalya'da deniz sezonunu açtık, artık bahar geldi diyebilir miyiz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Kıştan nefret ediyorum 😠 Güncellemeler+1 yıl Kremimi kim sürmek ister 🦋 Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar günaydın hava süper mükemmel bir gün başlıyor Antalya'da deniz sezonunu açtık, artık bahar geldi diyebilir miyiz? Cevapla Deniz Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
okuyankim Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Nerde açıldı yahu, hala soğuk. Ruslar ve sarhoşlar giriyor şimdilik :)) 2 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kıştan nefret ediyorum ama olduğum yer hala soğuk hatta buz gibi desem yalan olmaz yağmur yağıyor şu anda 0 0 Yorumla
SicillianNajdorf Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 94% +1 yıl Ben de antalyada yaşıyorum. Kış insanı olduğum için pek sevmiyorum bu şehri. Ama beni çeken bişeyler var burada 🤪 0 0 Yorumla
AustenJ Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Antalya'nın kışını daha çok seviyorum. Yazın hem kalabalık hem sıcak oluyor. 0 0 Yorumla
ichwillsieg Takip Et Master Yaş: 32 , eic 47% +1 yıl Sezonu zaten açmıştık:) Şu aralar hava zaten çok iyi bakalım iyice sıcaklayacakmis 0 0 Yorumla
kendalliste_ Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bazı yerlere daha gelemedi bahar o çiçek böcekleri göremiyoruz 0 0 Yorumla
Miyaff1 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 96% +1 yıl Geçen hafta geldim oradan , 2 hafta kalmıştım Lâra tarafında , cidden hava çok soğuktu 0 0 Yorumla
Hlly-UMG Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Daha açılmadı hava soğuk deniz soğuk Antalya'da şu an 0 0 Yorumla
SırrıYok Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl sudan çıkınca sen anlarsın zaten bahar mı kış mı :D 0 1 Yorumla SırrıYok +1 yıl organik mi olsun tüpten mi? :D Yorumla
The_Mathematician Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Oleyy be bikinili kızlar plajda ben de geliyom bekleyin 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 1,6b cevap paylaştı. Diyemeyiz biz açmadık 1 0 Yorumla
Kardan_adam07 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Gene soğudu yağmur geliyor semsiyeni al islanirsin 0 0 Yorumla
Sortieee Takip Et Master Yaş: 38 , eic 61% +1 yıl Ouw krem sürmek :) :) çok fantazisel bir şey 0 0 Yorumla
HalileoHalilei Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Bizim buraya yağmur yağıyor ne yaz sezonu ya 0 0 Yorumla
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 300 cevap paylaştı. Hava o kadar ısındı mı ya 0 0 Yorumla
Serdarium Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 59% +1 yıl gelsin bir zahmetyaz değilde baharı seviyorum 0 0 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 517 cevap paylaştı. Açılsa ne yazar ki ben çalışıcam aw 0 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Tatil & Seyahat konusunda 545 cevap paylaştı. Soruyu okurken dışarıda kar yağması... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Nerde açıldı yahu, hala soğuk. Ruslar ve sarhoşlar giriyor şimdilik :))
Kıştan nefret ediyorum ama olduğum yer hala soğuk hatta buz gibi desem yalan olmaz yağmur yağıyor şu anda
Ben de antalyada yaşıyorum. Kış insanı olduğum için pek sevmiyorum bu şehri. Ama beni çeken bişeyler var burada 🤪
Antalya'nın kışını daha çok seviyorum. Yazın hem kalabalık hem sıcak oluyor.
Sezonu zaten açmıştık:) Şu aralar hava zaten çok iyi bakalım iyice sıcaklayacakmis
Bazı yerlere daha gelemedi bahar o çiçek böcekleri göremiyoruz
Geçen hafta geldim oradan , 2 hafta kalmıştım Lâra tarafında , cidden hava çok soğuktu
Daha açılmadı hava soğuk deniz soğuk Antalya'da şu an
sudan çıkınca sen anlarsın zaten bahar mı kış mı :D
organik mi olsun tüpten mi? :D
Oleyy be bikinili kızlar plajda ben de geliyom bekleyin
Diyemeyiz biz açmadık
Gene soğudu yağmur geliyor semsiyeni al islanirsin
Ouw krem sürmek :) :) çok fantazisel bir şey
Bizim buraya yağmur yağıyor ne yaz sezonu ya
Hava o kadar ısındı mı ya
gelsin bir zahmet
yaz değilde baharı seviyorum
Açılsa ne yazar ki ben çalışıcam aw
Soruyu okurken dışarıda kar yağması...
kış insanı olan biri için hiç cezbedici değil
bugün daha da iyi olacak artık :)
Hala mont giyiyorum.
antalya neresi
En iyisi ilkbahar valla
Yazı sevmem hiç
mersinde de actik