İlk gittiğiniz yabancı ülke hangisiydi?

Benimki Sovyet Sosyalist Cumhuriyetler Birliği (SSCB)

Aslında tam bir yurt dışı ziyaret olduğu söylenemez, Doğu Karadeniz gezimiz sırasında, babam sınır noktasında görevli Sovyet askerleri ile konuşur. Askerlerler beni alıp sınırın öbür tarafına geçirirler ve bayrak direklerinin altında benimle poz verirler, babam da fotoğraf çeker. Ama teknik olarak sınırı geçip, Sovyetler Birliğin'de bulundum.

Peki ya siz?
İlk gittiğiniz yabancı ülke hangisiydi?
Cevapla